Cucum(r) Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Kansje noe som http://www.k10k.net/ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 aalt for rotete.... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Jeg er nå iallefall i god gang, så får vi se. Hvordan jeg velger å løse det er vel totally opp til meg, så lenge det ikke er satt opp rammer rundt hvordan dette skal gjøres. I bunn og grunn er det jo ikke opp til meg å bestemme om det er brukbart allikevel. Men tips mottat! ser frem til forslag PoleCat Kansje noe som http://www.k10k.net/ nope, jeg er enig med Arve, for rotete layout.. Endret 16. januar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Enig med Arve97 og Smidt; Var rotete, og for liten plass for ingresser. En nyhetside skal prioritere ingressene Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ja, den hadde ikke passa til amotor nei.. hadde vært litt moro med et litt anerledes portal-oppsett også da.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Vert lenge stille i posten nå. hehe. Noen som har kommet med noen kreative ideer? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Tålmodighet min venn! Regner med å være ute med mitt forslag i løpet av kvelden/natten. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Tålmodighet min venn! Regner med å være ute med mitt forslag i løpet av kvelden/natten. Weee hehe. Jeg klarer aldri å være tålmodig. *hoppe i stolen, ramle av og andre på han hoppa i første omgang* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Er egentlig ferdig med designet, men tar det i html, slik at du får en mer relevant visning av forslaget. Stay tuned... Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Vert lenge stille i posten nå. hehe. Noen som har kommet med noen kreative ideer? Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil føre til at tråden blir stengt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post. Humpedidei. Har jo vært "sarkastisk" mot deg før jeg, uten at det var så veldig smart (Ironi) Anyways; gleder meg til å se utkastene jeg også Endret 16. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ingen som tør vise noe, eller? Jeg hørte at (jonas) holdt på med en side... Gleder meg til å se den! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Takk for støtten, men jeg kom ikke lenger enn header. Den er ikke feita meita, men kan gjøre noe imorgen. amotor.gif Endret 16. januar 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Den likte jeg veldig godt! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Den var jo ikke værst den da jonas! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Den var dødstøff den, da... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Here it goes; Ingen preload scripts lagt inn enda, så be patient me mouseoveren. Vet at det finnes noen små grafikk-bugs, som at kolonne 1 og 2 står 1px lenger i fra hverandre enn kolonne 2 og 3, men det gadd jeg ikke fikse på om dette forslaget er totalt uinteressant i utganspunket. --> amotor.no alá PoleCat Be gentle. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 PoleCat: nice.... eneste jeg ikke helt likte: det "flagget" men likte hvordan amotor var skrevet..... Kanskje en noe MER banner? Ellers var den vannvittig behaglig Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 PoleCat: nice.... eneste jeg ikke helt likte: det "flagget" men likte hvordan amotor var skrevet..... Kanskje en noe MER banner? Ellers var den vannvittig behaglig Jo takk. Ang flagget er det egentlig bare der for å fylle inn. Så meget dumt ut uten noe der iallefall. Men det er jo fort gjort å fjerne det, om det ikke faller i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå