Gå til innhold

Nytt amotor.no design


Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg..:)

 

Om du bruker FrontPage så kan vel noen andre strippe og gjøre om koden din slik at den blir best mulig..? FrontPage har en del særegne måter å gjøre det på, men det meste kan vel fikses så lenge man kan litt HTML-koding..

 

Så kom med forslaget ditt, få noen kommentarer, skulle folket like det så får du noen til å gjennomgå koden.. ;)

 

tjcombo: Du kommer vel også med noe.. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må si jeg misliker sterkt det fire-kolonners oppsettet som er på siden nå, så jeg håper det går greit at jeg kan forholde meg til tre?

Fargevalg har du ikke sagt noenting om, så her regner jeg med at det er frie tøyler...?

Helt opp til deg om du vil bruke 3-4 eller 10 kolonner bare det ser bra ut :)

 

Farger er også frie tøyler ved bare de ikke blir for mørke og dystre :)

Lenke til kommentar
*Gleder meg allerede :D*

 

Hver gang jeg kommer inn på forumet håper jeg at det ligger en fersk tråd med et designforslag fra PC eller tjcombo. :)

He he, sorry mac(s)... i g0t t00 m4ny web-projects to deliver! Derfor kommer jeg ikke med noen forslag. Jeg skal lage en side til www.bilstallen.no. Om du hadde puttet noen lapper på bordet ville du ha fått en kulere layout enn den jeg lager nu :thumbup:

 

Samme om PoleCat eller jeg designer, Hot er HOT!

Lenke til kommentar
En ting though, til PC: Trur ikkje det vil passe med ei typisk "deg-side", altså ei "superhightech-lookalike-design".. Trur ei side som amotor vil bli best med et litt minimalistisk preg lissom...

Min mening: Å lage denne siden minimalistisk skal ikke gå ann.

Det skal så mye diverse inn. Mye meny, linker, bilder, nyheter osv.

Lenke til kommentar
Sant som tjcombo seier, samma om han, dunestar eller polecat designer. En ting though, til PC: Trur ikkje det vil passe med ei typisk "deg-side", altså ei "superhightech-lookalike-design".. Trur ei side som amotor vil bli best med et litt minimalistisk preg lissom...

 

IMO iallefall ;)

Jeg er nå iallefall i god gang, så får vi se. Hvordan jeg velger å løse det er vel totally opp til meg, så lenge det ikke er satt opp rammer rundt hvordan dette skal gjøres. I bunn og grunn er det jo ikke opp til meg å bestemme om det er brukbart allikevel. Men tips mottat! :thumbup:

Lenke til kommentar
En ting though, til PC: Trur ikkje det vil passe med ei typisk "deg-side", altså ei "superhightech-lookalike-design".. Trur ei side som amotor vil bli best med et litt minimalistisk preg lissom...

Min mening: Å lage denne siden minimalistisk skal ikke gå ann.

Det skal så mye diverse inn. Mye meny, linker, bilder, nyheter osv.

Går vel an å ha et simpelt, men stilig design sjøl om du har masse menygreier og masse innhold?

 

Tenkte ikkje på ei "tom" side, men ei "ikkje-supah-high-tech-lookalike" side ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...