Gå til innhold

Nytt amotor.no design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

woha.. Så mye god kritikk jeg fikk nå plusselig, dah!? :D

 

 

Det blir vel en oppdatering eller fjorten til, ja :)

 

Noen som har noe mer å utsette på det, eller?

 

Så greia jeg må gjøre nå er:

- Innhold like bred som resten

- Muligens redusere nav (egentlig tror jeg det er bedre som det er)

- Lage mindre luft i "fra galleriet"

?

 

 

ikke så bra skille mellom forskjellige bokser og typer innhold.

Hva menes med det?

Lenke til kommentar
Enn om du kan dytte den inn et par cm??

Eg mista herved ALL respekt for deg, du snakker IKKJE OM CENTIMETER NÅR DU DRIVER MED WEBDESIGN! :p

trøtt, forstås.... jeg mente noe opp mot en halv cm (gjerne under), og en halv skrives jo 1/2 og 2 er jo et par. Deretter skulle jeg spise, så jeg bare håpet at dere overså tråden min.

 

*i min syke lille hjerne*

Lenke til kommentar

Here we go again... Jeg har gjort noen forbedringer siden sist, og har laget en html-fil som gjør at siden ser litt mer ut som det (eventuelle) ferdige produktet.

 

Jeg har blant annet gjort fargene litt skarpere.

 

AmotorFish_v360 - Standard

AmotorFish_v360 - PowerOrange (muligens en tanke for powerful)

AmotorFish_v360 - CoolGreen

 

Har du noen kommentar, Allyse?

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

PoleCat sitt design passet vel best som side i hw.no nettverket, har en del likheter med de andre. Det var også bedre på å servere informasjonen etter min mening.

 

Mikka sitt design var litt mer spennende og anderledes, spesielt toppen, elsket den, selv om jeg ikke likte helt logoen. Jeg synes også informasjonen var vanskeligere å nå, men jeg kan ikke påpeke akkurat hvorfor.

 

Alt i alt holder jeg vel en knapp på mikkas litt mer utradisjonelle oppsett. Men det må sies at begge sider er meeeget bra :D

 

- gordito

Lenke til kommentar

/me likte best den standard greia, PowerOrange blei litt for skarpe farger på, og grønnt var ikkje like fint som oransje ;)

 

i kjent tjcombo style: sweeeeeeeet

 

allyse: gå for den duh :)

 

Edit:

 

allyse: om det er et hardt valg, så sleng opp en poll en plass. Blir bedre at folket som bruker sida skal synest den er fin og sånn, enn at du som "eier" sida skal synest den er fin. Mikka si side er deilig design på, og veldig ryddig og fin. At nyhetene kom litt langt nede var et lite minus, men det går sikkert an å forandre på.

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Jeg er egentlig enig med allyse her. Mikka sitt forslag blir for nytenkende, og passer ikke inn som et design for en slik side. Den kan dessuten virke noe forvirrende, og headerne med pixelfont kan jeg ikke si at jeg er noen stor fan av.

 

arve87: Jeg tror det blir best om allyse bestemmer istedet for folket, siden det er han som har et konkret bilde over hvordan han vil at amotor skal være. Vi andre kan umulig vite alle detaljer om målgruppe, hva det skal fokuseres på osv.

Lenke til kommentar
Here we go again... Jeg har gjort noen forbedringer siden sist, og har laget en html-fil som gjør at siden ser litt mer ut som det (eventuelle) ferdige produktet.

 

Jeg har blant annet gjort fargene litt skarpere.

 

AmotorFish_v360 - Standard

AmotorFish_v360 - PowerOrange (muligens en tanke for powerful)

AmotorFish_v360 - CoolGreen

 

Har du noen kommentar, Allyse?

Du kan kjøre sånn; Velg stil selv aka GeekLAN (Velg stil oppe i høyre hjørne) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...