Gå til innhold

Nytt amotor.no design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal vi sjå:

 

Et par ting jeg kunne ønske å se:

- Kunne du prøve med noen andre autovernforslag? Syntes autovernet er enda litt for dominerene (spes bak logoen)

- Kan være enig i "ringen" rundt logoen er litt for dominerene. Litt redusering kanskje?

Seffers! Men det får vente til i morgen om det går greit?

Ringen kan også fjernes, men da føler jeg at hele logopreget forsvinner, og at det bare blir tekst m/ effekt. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Seffers! Men det får vente til i morgen om det går greit?

Ringen kan også fjernes, men da føler jeg at hele logopreget forsvinner, og at det bare blir tekst m/ effekt. :dontgetit:

Jepp. Kan vente litt jeg :)

 

Tenker ikke på å fjerne den :) og tenker på streken rundt teksten om det skulle være uklart :) Altså. bare redusere dominansen litt :)

Lenke til kommentar
Seffers! Men det får vente til i morgen om det går greit?

Ringen kan også fjernes, men da føler jeg at hele logopreget forsvinner, og at det bare blir tekst m/ effekt. :dontgetit:

Jepp. Kan vente litt jeg :)

 

Tenker ikke på å fjerne den :) og tenker på streken rundt teksten om det skulle være uklart :) Altså. bare redusere dominansen litt :)

Roger that! Kan prøve med litt forskjellige tykkelser/effekter.

Men var "a"-en ok, eller skal jeg prøve med en i en annen font enn resten?

Lenke til kommentar
Jaaaa, hva skjer videre?

Avventer vi en ny Mikka-versjon eller?

 

*skjult bumping*

Hehe, tror ikke det er så mye vits.. ;) Folk er jo så forelska i forslaget ditt uansett, pc :) Og det er jo konge..

Takker. :blush::love:

 

Men kunne godt sett flere forslag her ja, selv om det hadde vært gøy om mitt ble brukt. :) Vet at Dunestar holder på med noe som har aldri får kava seg til å legge ut.

Lenke til kommentar
Skal vi sjå:

 

Et par ting jeg kunne ønske å se:

- Kunne du prøve med noen andre autovernforslag? Syntes autovernet er enda litt for dominerene (spes bak logoen)

- Kan være enig i "ringen" rundt logoen er litt for dominerene. Litt redusering kanskje?

Behold autovernet, det er fett! Men du kan redusere opacityen pittelitt så det ikkje blir så dominerande.

 

Samme med ringen, reduser opacity litt.

Lenke til kommentar

Etter å ha tenkt meg nøye og hardt om, har jeg nå laget et nytt utkast. Denne gangen kanskje en liten tanke mer seriøst og mindre giddaslaust enn det forige.

 

Jeg har til og med tatt meg tid til å mekke forskjellige farger! :D

 

 

orange / blue / green / red / yellow

 

Hvordan ser det ut nå?

 

 

 

EDIT: Logoen er kanskje ikke så mye å skryte av enda. Den må selvfølgelig fixes. :ermm:

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...