PT Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Der kom den; Forslag 1.1.11 Ser kvaliteten på A'en ikke er helt 100%, men det kan seffers ordnes, om dette faller i smak. Genial løsning! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Forslag 1.1.11 Bedre enn med @ syns jeg... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 1.1.11 er ett av de beste... /me liker det veldig mye, som de fleste andre... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Om du legger inn noe Motion Blur i rundringen i "a'en" (om du skjønner) kan du lage spinne effekt..:-)))))) Men seriøst; Snaxent og jevela herlege bananer.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg synes streken rundt teksten ble for dominerende på v1.1.11. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg synes streken rundt teksten ble for dominerende på v1.1.11. Jajo, kan prøve å lage den litt smalere. Før høre hva sjefen sjøl vil først. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Skal vi sjå: Et par ting jeg kunne ønske å se: - Kunne du prøve med noen andre autovernforslag? Syntes autovernet er enda litt for dominerene (spes bak logoen) - Kan være enig i "ringen" rundt logoen er litt for dominerene. Litt redusering kanskje? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Skal vi sjå: Et par ting jeg kunne ønske å se: - Kunne du prøve med noen andre autovernforslag? Syntes autovernet er enda litt for dominerene (spes bak logoen) - Kan være enig i "ringen" rundt logoen er litt for dominerene. Litt redusering kanskje? Seffers! Men det får vente til i morgen om det går greit? Ringen kan også fjernes, men da føler jeg at hele logopreget forsvinner, og at det bare blir tekst m/ effekt. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Seffers! Men det får vente til i morgen om det går greit?Ringen kan også fjernes, men da føler jeg at hele logopreget forsvinner, og at det bare blir tekst m/ effekt. Jepp. Kan vente litt jeg Tenker ikke på å fjerne den og tenker på streken rundt teksten om det skulle være uklart Altså. bare redusere dominansen litt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Seffers! Men det får vente til i morgen om det går greit?Ringen kan også fjernes, men da føler jeg at hele logopreget forsvinner, og at det bare blir tekst m/ effekt. Jepp. Kan vente litt jeg Tenker ikke på å fjerne den og tenker på streken rundt teksten om det skulle være uklart Altså. bare redusere dominansen litt Roger that! Kan prøve med litt forskjellige tykkelser/effekter. Men var "a"-en ok, eller skal jeg prøve med en i en annen font enn resten? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Roger that! Kan prøve med litt forskjellige tykkelser/effekter.Men var "a"-en ok, eller skal jeg prøve med en i en annen font enn resten? Har ikke noe imot å få et par forskjellige forslag dah Lettere å se når jeg kan sette opp mot hverandre Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jaaaa, hva skjer videre?Avventer vi en ny Mikka-versjon eller? *skjult bumping* Hehe, tror ikke det er så mye vits.. Folk er jo så forelska i forslaget ditt uansett, pc Og det er jo konge.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jaaaa, hva skjer videre?Avventer vi en ny Mikka-versjon eller? *skjult bumping* Hehe, tror ikke det er så mye vits.. Folk er jo så forelska i forslaget ditt uansett, pc Og det er jo konge.. Takker. Men kunne godt sett flere forslag her ja, selv om det hadde vært gøy om mitt ble brukt. Vet at Dunestar holder på med noe som har aldri får kava seg til å legge ut. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hm... Mulig det blir noe mer fra meg lell, men det er ikke en oppdatering av det samme. Kom på en idé som kan funke.... Kan godt mulig hende det ikke funker i det heletatt også! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hm... Mulig det blir noe mer fra meg lell, men det er ikke en oppdatering av det samme. Kom på en idé som kan funke.... Kan godt mulig hende det ikke funker i det heletatt også! Skader _aldri_ å prøve! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Nå har jeg da kjapt smellt isammen idè jeg fikk i går natt. LINK Tanker her er at HEADEREN byttes ut hver gang siden oppdateres og at NYHETSBOKSENE får bakgrunnsfarge #E5E5E5 ved mouseover. Mulig å få litt konstruktiv kritikk? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Skal vi sjå: Et par ting jeg kunne ønske å se: - Kunne du prøve med noen andre autovernforslag? Syntes autovernet er enda litt for dominerene (spes bak logoen) - Kan være enig i "ringen" rundt logoen er litt for dominerene. Litt redusering kanskje? Behold autovernet, det er fett! Men du kan redusere opacityen pittelitt så det ikkje blir så dominerande. Samme med ringen, reduser opacity litt. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Du har et gjennomført design PoleCat. Jeg misunner deg dine skills som web-designer. Amotor designet var veldig naice Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Dette ble en del bedre Dunestar, men også dette designet har sine svakheter. Med lite kontraster i designet, glir mye av innholdet inni hverandre; det er vanskelig for øyet å få noe konkret å feste blikket på. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Etter å ha tenkt meg nøye og hardt om, har jeg nå laget et nytt utkast. Denne gangen kanskje en liten tanke mer seriøst og mindre giddaslaust enn det forige. Jeg har til og med tatt meg tid til å mekke forskjellige farger! orange / blue / green / red / yellow Hvordan ser det ut nå? EDIT: Logoen er kanskje ikke så mye å skryte av enda. Den må selvfølgelig fixes. Endret 19. januar 2004 av Mikka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå