PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 >> Forslag 1.1.10 (autovern edition) Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Når tar egentlig din arbeidsdag slutt PoleCat? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Når tar egentlig din arbeidsdag slutt PoleCat? Jeg pleier å begynne arbeidsdagen om et par timer faktisk, når det ikke er helg, så her går det litt opp og ned tidmessig. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Lurte rett og slett bare på om dette er noe å fortsette på.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Lurte rett og slett bare på om dette er noe å fortsette på.. Absolutt Men for stor header, og for firkanta "A". Den er flott, egentlig. På tide at hw.no-nettverket får sider med en litt annen "look" også Alle forslag hittil er svææært lovende. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 1 ting jeg ikke liker med PoleCat's forslag.. sia er så KLINT INNI VENSTRESIA... sollution: midtstill, eller noen px ut fra venstre.. oh.. btw.. likte at det var bra melomrom øverst, og autovern er et must! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 1.1.10 er jo den aller beste!!!!! Men skal det være en annen vei bak annonsen eller er det en feil? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Lurte rett og slett bare på om dette er noe å fortsette på.. Meget lovende for min del Som HalTan sier så er header for stor, men selve looken synes jeg rett og slett er bra Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 1.1.10 er jo den aller beste!!!!!Men skal det være en annen vei bak annonsen eller er det en feil? Det er fiksa nå. Gikk litt fort for seg i svingene. Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 >> Forslag 1.1.10 (autovern edition) Nå MÅ allyse være fornøyd! Mikka sin var ok, men den mangler det ekstra som PoleCat sine har. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Lurte rett og slett bare på om dette er noe å fortsette på.. Synes headeren er alt for stor, logoen kan vel strengt tatt ikke kalles en logo da det bare er en skalert px font "A". Fikk en malplasseringsfølelse over menyene i kolonnene til høyre og venstre. Bildene i "fra galleriet" trenger _luft_. For min del synes jeg det forslaget mangler "det lille ekstra". Men absolutt noe å jobbe videre på. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Likte stilen på Mikka sitt design godt også... Tror nok at hvis mikka hadde finpussa designet ørlitt blir det knallhard konkurranse! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg synes ikke stilen på Mikka sitt design. Blir altfor mange "uprofesjonelle" grafiske elementer på siden. Menyen og headerne er det lagt altfor lite arbeid bak. Og toppen er et stykke dårligere enn PoleCat sin, som for satt standard for lenge siden. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Jaaaa, hva skjer videre? Avventer vi en ny Mikka-versjon eller? *skjult bumping* Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Polecat sitt design faktisk mye bedre inn i dette temaet. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Hmmm. Begynner å falle for autoverneditionen (1.1.10) faktisk. Trur vi nesten har den jeg Dog fikk jeg en liten "spill" følelse av autovernet... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Hmmm. Begynner å falle for autoverneditionen (1.1.10) faktisk. Trur vi nesten har den jeg Dog fikk jeg en liten "spill" følelse av autovernet... Joda, sant nok. Men uansett vet jeg ikke lovligheten av å bruke dette bildet i det hele tatt, da det bare er tilfeldige eksempler jeg har liggende på min maskin i bildedatabasen, og det er ikke et bilde jeg har tatt selv eller har © på. Om du har noen bilder du/dere synes vil passe bedre, er det bare å fyre løs. BTW; satyrium (vår ó store codemaster her på bruket) holder på med å kode siden i mer browservennlig format. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 PoleCat: Om du orker; Gidder du å lage et logoforslag med bruk av a isteden for @. Har blitt litt diskusjon her ang. lovligheten i å bruke @ som en konkurent av motor.no. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) PoleCat: Om du orker; Gidder du å lage et logoforslag med bruk av a isteden for @. Har blitt litt diskusjon her ang. lovligheten i å bruke @ som en konkurent av motor.no. YES SIR! EDIT: Serveren sliter litt akkurat nå, så jeg får ikke lasta opp. Får håpe det ordner seg snart. Endret 18. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2004 Der kom den; Forslag 1.1.11 Ser kvaliteten på A'en ikke er helt 100%, men det kan seffers ordnes, om dette faller i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå