allyse Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Noen som ønsker å ha utfordringen med å designe et nytt amotor.no design? Det holder med å designe forslaget i PSD, men bedre blir det om siden utvikles til html. Ønsker å sette "nesten" full frihet til dere, men det skal være noen krav: - Siden skal være oversiktlig - Ikke overdreven bruk av veldig mørke farger - Eyecandy er helt greit! - Fremsiden og artikkelsidene kan være forskjellige. Ellers er det fritt fram. Noen som er "up to the challenge?" Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Skulle vel bli gøy å prøve Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Kanskje det hadde vert lurt å legge ut logoer o.l. som PSD filer, i tilfelle det skal brukast i designet (antar at det skal det nemlig) ? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Kanskje det hadde vert lurt å legge ut logoer o.l. som PSD filer, i tilfelle det skal brukast i designet (antar at det skal det nemlig) ? Hovedsaklig ser jeg for meg en total redesign (inkl. logo), men om det er ønskelig kan jeg sende ut PSD formatet av logoen ja. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 hmm, oki. Får vel kanskje prøve litt utpå kvelden Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 /me er enda ikke flink nok til å lage noe slikt, men vil det bli en belønning til vinneren? Reklameplass, penger ( ), etc? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 /me er enda ikke flink nok til å lage noe slikt, men vil det bli en belønning til vinneren? Reklameplass, penger ( ), etc? Reklameplass er en mulighet ja, samt du får vise designet ditt til flere hundre brukere dagen samt flere av norges største importører og andre "høytsittende" mennensker. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Dette er nok en jobb for PoleCat og tjcombo Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Tenk og vært så god i ps at en kunne lage design til amotor...å det hadde vært no' det!!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Dette er nok en jobb for PoleCat og tjcombo Som jeg skulle sagt det selv. Idëene til PoleCAt og de smoothe utførelsene til tjcombo så har du det vel perfekt. (Selv om ingen dem mangler noen av delene.. ) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 JEg kommer til å sitte på denne posten til PC eller tjcombo kommer med forslag! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Me 2 (Ihvertfall i 10 minutter til ) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Akkurat... gidder ikke å sitte her hele tiden driver å jobber med en hjemmeside nå så... det blir sikkert noen spørsmål utover kvelden! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Kan nok hende at jeg legger opp et design bare for å prøve meg litt, ja..., men jeg regner med at det blir det desidert dårligste! Et sted må man jo begynne!!! Hvor lang tid har man på dette?? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Me 2 (Ihvertfall i 10 minutter til ) ME2 Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Hvor lang tid har man på dette?? Njaaaa. Så fort som mulig kan jeg vil si Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Hvor lang tid har man på dette?? Njaaaa. Så fort som mulig kan jeg vil si Aner vi at dette var noe som egentlig skulle vært spurt om for en _god_ stund siden, men som vår kjære allyse glemte? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Kommer du med et forslag PC? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 Etter det enorme forventningpresset vet jeg nesten ikke om jeg tør prøve meg engang, men what the hey... Jeg må si jeg misliker sterkt det fire-kolonners oppsettet som er på siden nå, så jeg håper det går greit at jeg kan forholde meg til tre? Fargevalg har du ikke sagt noenting om, så her regner jeg med at det er frie tøyler...? Som de fleste vet, suger jeg bigtime i koding, så forslaget mitt kommer opp i überavansert FrontPage format. Håper dette går greit. Utenom dette tar jeg meg den frihet å kopiere over innholdstekts/bilder fra den nåværende hovedsiden til amotor, slik at jeg ikke bruker lipsum. Regner med å laste opp forslaget mitt i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2004 *Gleder meg allerede * Hver gang jeg kommer inn på forumet håper jeg at det ligger en fersk tråd med et designforslag fra PC eller tjcombo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå