Gå til innhold

Nytt amotor.no design


Anbefalte innlegg

Noen som ønsker å ha utfordringen med å designe et nytt amotor.no design? Det holder med å designe forslaget i PSD, men bedre blir det om siden utvikles til html. Ønsker å sette "nesten" full frihet til dere, men det skal være noen krav:

 

- Siden skal være oversiktlig

- Ikke overdreven bruk av veldig mørke farger

- Eyecandy er helt greit!

- Fremsiden og artikkelsidene kan være forskjellige.

 

Ellers er det fritt fram.

 

Noen som er "up to the challenge?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
/me er enda ikke flink nok til å lage noe slikt, men vil det bli en belønning til vinneren? Reklameplass, penger ( :D ), etc?

Reklameplass er en mulighet ja, samt du får vise designet ditt til flere hundre brukere dagen samt flere av norges største importører og andre "høytsittende" mennensker.

Lenke til kommentar

Etter det enorme forventningpresset vet jeg nesten ikke om jeg tør prøve meg engang, men what the hey...

Jeg må si jeg misliker sterkt det fire-kolonners oppsettet som er på siden nå, så jeg håper det går greit at jeg kan forholde meg til tre?

Fargevalg har du ikke sagt noenting om, så her regner jeg med at det er frie tøyler...?

Som de fleste vet, suger jeg bigtime i koding, så forslaget mitt kommer opp i überavansert FrontPage format. Håper dette går greit. :ermm:

Utenom dette tar jeg meg den frihet å kopiere over innholdstekts/bilder fra den nåværende hovedsiden til amotor, slik at jeg ikke bruker lipsum.

 

Regner med å laste opp forslaget mitt i løpet av morgendagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...