Spillredaksjonen Skrevet 14. mars 2024 Del Skrevet 14. mars 2024 Anmeldelse: Enshrouded Utvikleren slapp planene for resten av året. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 14. mars 2024 Del Skrevet 14. mars 2024 (endret) Ser lovende ut også vann får de det har jeg savnet også egene dungoen's og nye bosser YAY! Endret 14. mars 2024 av Tåka Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 14. mars 2024 Del Skrevet 14. mars 2024 Håper dette spillet overlever lenge nok til at gjengen jeg spiller med får rundet av Valheim. Burde vel ta et år eller så fortsatt tenker jeg Etter det er jeg veldig spent på å spille Enshrouded Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. mars 2024 Del Skrevet 14. mars 2024 Kommer de til å legge til viktigheten av å forsvare en base ? Vil basene bli angrepet ? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. mars 2024 Del Skrevet 20. mars 2024 Fleskelars skrev: Kommer de til å legge til viktigheten av å forsvare en base ? Vil basene bli angrepet ? uff, om det skjer så håper jeg det kan skrues av. Var det jeg hatet mest som builder i Valheim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå