wil Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 nå sitter jeg her med Office 2003 engelsk, jeg kunne gjerne tenkt meg å hatt en norsk stavekontroll til officen min. hvor finner jeg den? finner jeg den på en av de andre Office platene? f. eks office 2000 eller office XP? hvis ja hva heter filene som hører til stavekontrollen? Håper på mange svar. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hvorfor kjøpte du bare ikke den norske versjonen med en gang? Den er jo til og med billigere, og da får man vel også med engelsk stavekontroll i tillegg Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Filer for stavekontroll heter ofte .lex, MEN å kjøpe til slike i etterkant var ikke billig i "gode, gamle dager" (90-tallet) - vet ikke hvordan det er i dag... Lenke til kommentar
iCrap Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) The Free Software Foundation redder dagen igjen - Ta en titt på aspell. http://aspell.sourceforge.net/ EDIT: Siden det virker som om du sitter på en Win32-plattform kan det være kjekt å merke seg at The Free Software Foundation redder dagen nok en gang, med aspell for Win32. Endret 18. januar 2004 av iCrap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå