Gjest 12b76...81a Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Jeg er en rublete fyr og har lett for å bekymre meg. Jeg var klar for å prøve dating for første gang i mitt liv etter flere år som aromantisk. Men når jeg leser alt pratet om 3 Verdenskrig og mulige angrep på Norge fra Russland, begynner jeg å tvile på om det er verdt det. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 12b76...81a Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars 5 minutes ago, Guest 12b76...81a said: Hva skal jeg gjøre? Konvertere til hinduismen og vente på å bli reinkarnert? 3 1 Lenke til kommentar
Gjest 12b76...81a Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars nebrewfoz skrev (1 minutt siden): Konvertere til hinduismen og vente på å bli reinkarnert? Vil heller ha seriøse svar 😅 Anonymous poster hash: 12b76...81a Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Sjansen for at Russland invaderer er usedvanlig liten. De har problemer med Ukraina, så hvorfor skulle de ikke ha problemer med NATO i sin helhet som er en god del større med tanke på militær makt? Kjør på som vanlig. 9 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Syns du skal date i vei og ikke la disse bekymringene begrense livet ditt. Lev her og nå. Vær forberdt på det værste og håp på det beste. Lykke til 🍀😊 6 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars (endret) Gjest 12b76...81a skrev (24 minutter siden): Jeg er en rublete fyr og har lett for å bekymre meg. Så det du sier er at du er bekymret for en tvangsinnføring av rubler? Hvorfor skulle noe russerne gjør påvirke ditt eventuelle kjærlighetsliv? Jeg tror folk kommer til å fortsette å være kjærester uansett hva som skjer. Endret 13. mars av frohmage 5 Lenke til kommentar
Gjest 12b76...81a Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars frohmage skrev (Akkurat nå): Så det du sier er at du er bekymret for et tvangsinnføring av rubler? Hvorfor skulle noe russerne gjør påvirke ditt eventuelle kjærlighetsliv? XD tvangsinnføring av klyster Anonymous poster hash: 12b76...81a Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Deit i vei, bygg relasjoner og tilhørigheter. Det kan lette på bekymringer. Isolasjon derimot, gjør ikke det. 2 1 Lenke til kommentar
Kalle Klo Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Folk møttes, forelsket seg og giftet seg midt under 2. verdenskrig også. Man må leve livet mens man har det, ingen vet hva som skjer i morgen. 4 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Det er veldig trygt i Norge nå. Russland kommer ikke til å angripe her tror jeg. Trolig kommer ikke krigen nærmere enn til Ukraina. 4 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Ville nok anbefalt å vente til det er fred i verden. 2 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Gjest 12b76...81a skrev (1 time siden): Jeg er en rublete fyr og har lett for å bekymre meg. Jeg var klar for å prøve dating for første gang i mitt liv etter flere år som aromantisk. Men når jeg leser alt pratet om 3 Verdenskrig og mulige angrep på Norge fra Russland, begynner jeg å tvile på om det er verdt det. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 12b76...81a Det hjelper vel ikke å si at bekymringene din er bortkastet og tåpelig, så tja.. blir vi angrepet av Russland så må det vel være bedre å ha en significant other som du kan trøste og bli trøstet av i elendigheten enn å gå igjennom det alene? Kom deg ut og finn deg noen. (Hvor leser du alt prat om 3 verdenskrig og russisk angrep på Norge egentlig? Kanskje du burde slutte å oppsøke sånne plasser og kanaler om du er en såkalt "rublete" fyr og har lett for å bekymre deg) Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Jeg tror TS mente å skrive grublete og ikke rublete, men det er kanskje opplagt for de fleste her? 🙃 2 1 Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Høres mer ut som du leter etter en ny unnskyldning for å ikke ta steget. 1 Lenke til kommentar
Gjest 12b76...81a Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Komplett ubrukelig skrev (8 minutter siden): Høres mer ut som du leter etter en ny unnskyldning for å ikke ta steget. Jeg er livredd. Men ikke for kjærlighet og dating. Men krig. Og miste de jeg elsker Anonymous poster hash: 12b76...81a Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Du trenger noen å varme deg på når bombene regner og du sitter der i grushaugen. Kjør på. 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Gjest 12b76...81a skrev (2 timer siden): Jeg er en rublete fyr og har lett for å bekymre meg. Det er en underdrivelse. Hvis du vegrer deg for å knytte sosiale bånd med andre mennesker på grunn av frykt for krig med Russland, så er det det minste problemet du har. Det vitner om noe mer enn bare en bekymring. Gjest 12b76...81a skrev (2 timer siden): XD tvangsinnføring av klyster Klyster? 😕 1 Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars 3 hours ago, Guest 12b76...81a said: Jeg er en rublete fyr og har lett for å bekymre meg. Jeg var klar for å prøve dating for første gang i mitt liv etter flere år som aromantisk. Da er det bare en fornuftig løsning, og det er å gi full gass, og gjøre unna det som skal gjøres, før det er for seint. 1 Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Sorry... men klarer ikke ta deg seriøst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå