asad Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Upload in Binary, og Uploadn in ASCII?Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 Trenger virkelig hjelp til denne. Jeg lager nemlig et forum nå, og trenger informasjon om hvordan jeg Uploader!!! Lenke til kommentar
Howard Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Anbefaler å bruke binary. ASCII-modus er vel ment for rene tekst-overføringer. Om man bruker ASCII-modus på f.eks. HTML-sider, oppstår svært ofte mye blanke linjer i HTML-filene. Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 OK, men hvordan gjør jeg det?? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 De fleste FTP programmer gjør vel det automatisk? Hvis ikke er det et valg for det. I gamle windows FTP tror jeg du skrev no sånn som binary for å sette programmet i binary, så skrev du upload <fil> og den ble lasta opp. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har kun kjennskap til to FTP-programmer, CuteFTP og SecureFX. I begge disse programmene kan man velge enten binary eller ASCII som default transfer type i innstillingene for programmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå