sonimi Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Hei! Greia er at jeg egentlig gjerne skulle hatt mc’en i tørr og flott garasje - men ser at dette ikke blir mulig fremover noen sesonger. Hvis dere måtte ha funnet på en løsning, og det er snakk om Trøndelags-vær med kyst (regn, fuktig og salt), hva ville dere gjort? Stått ute uten noe dekke, hatt presenning over eller kjøpt type mc-telt/gressklippertelt? Er redd både presenning og telt vil gi svært mye rustproblemer om fukt blir sperret under der - men klarer av en eller annen grunn ikke å få meg til å la den stå helt åpent Samtidig også redd for at et telt blåser vekk ved storm… I verste fall har jeg vurdert å kjøpe en ødelagt henger/flyttbar liten kontainer eller lignende, men må vel da ut med typ 15000 minst og vet ikke om borettslaget vil godta å okkupere en parkeringsplass med en kontainer/boks - vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Mc-forhandlere tilbyr vinterlagring. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Spray sykkelen med ACF-50, en antirustolje som mange vintersyklister inklusive meg selv har brukt i mange år, med suksess. Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Det er flere som har MC'en i stua'... 😉 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Gjest MKII skrev (24 minutter siden): Det er flere som har MC'en i stua'... 😉 Som regel er disse veldig single. 1 Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars 49 minutes ago, Habla Møberg said: Som regel er disse veldig single. #1: En regel er ikke absolutt... #2: Ikke alle er verken single eller veldig single... 😜 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Jeg ville hatt en vanlig mc presenning. og betalt for vinterlagring hos en forhandler Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Du har ikke muligheten til å få den inn i stua eller gangen? Lenke til kommentar
Rusty Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Jeg kjøpte hvert år en ny VCI-bag fra mc-avisa som jeg parkerte sykkelen i. Når jeg dro av glidelåsen og trillet ut sykkelen var den i like fin stand som da jeg parkerte den nyvasket og fin. Det er ikke nødvendig å supplere med ulike sprayoljer og lignende. VCI teknologien lager en antirust-atmosfære som er alt som behøves. Ta og google denne teknologien og bli overbevist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå