arya Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Hei! Jeg prøver å finne noen konferanser som jeg skal foreslå til avdelingen min at vi deltar på. Er det noen av dere som skal på noen spennende konferanser/messer i Norge eller i utlandet i år? Har du vært på tilsvarende konferanse tidligere og kan anbefale? Bør være IT relevant. Oppgi gjerne dato og By Fins det noe bra sider å følge med på? Takk på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Jobber dere med noen spesielle teknologier eller produsenter? Utvikling? Sikkerhet? Nettverk? Annen infrastruktur? AWS, GCP og Microsoft har jo sine årlige events som alle er veldig bra og dekker de fleste områder med deres teknologistack. I tillegg finnes det jo mange mer lokale arrangementer som er mer rettet mot ett fagområde (eksempelvis Nordic Infrastructure Conference). Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars (endret) NDC(Oslo 10-14.juni) (men den kjenner du vel kanskje til allerede) - jobber med integrasjoner og plattformutvikling. Endret 15. mars av iblazeqt Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars (endret) Hva med InfoSec i London? Jeg tar turen innom hvertfall. Gratis entre (hvis du ikke kjøper fast-track kortet) så er kost og transport som er utgiftene. Datoen er 4-6 juni. KLM flyr direkte til London Central Airport, som er et steinkast unna konferansesenteret, samt at det er en god del billige hoteller i gåavstand (+- 3 stjerner og +- 2000kr natta inkl. frokost, som må anses som innafor når man snakker om London). Europe's Leading Cyber Security Event | Infosecurity Europe Endret 15. mars av The Very End Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars https://www.hpe.com/us/en/discover.html Las Vegas, uken som starter 17 Juni Har ikke vært der selv, men vet om en som fikk det i sin ansettelseskontrakt at han skulle delta hvert år 🙂 (Så sikkert bra om en har produkter i porteføljen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå