Term Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 og det er Derfor!! man velger netcom Eller chess. De som er billigst Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 evt teletopia..om man bor i oslo Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 evt teletopia..om man bor i oslo Jeg har Teletopia (også), men det funker ikke i utkanten der jeg bor. (( Dessuten, kan ikke sperre grupper på mobilen min heller. (((( Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 evt teletopia..om man bor i oslo Jeg har Teletopia (også), men det funker ikke i utkanten der jeg bor. (( Dessuten, kan ikke sperre grupper på mobilen min heller. (((( hvorfor ikke bare sette lydløs på den gruppen da? Alle telefoner kan vell ignorere et par grupper etter et visst klokkeslett..Bare gjørslik at han kan ringe deg 1min hver dag eller noe slikt. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 og det er Derfor!! man velger netcom Ja, selvfølgelig. men det er slik at hvis man engang har blitt lurt eller overtalt til å velge telenor, for så å senere bli eldre/klokere så man bytter, så er man registrert hos telenor. dvs. at du vil bli plaget av terrortelefoner hvor samtalen dreier seg om "hvor mye bedre/billigere Telenor har blitt" "Hos telenor får du service hvis noe går galt" "Telenor har rosa kontantkort" og "Hvis du abonnerer hos telenor vil du kunne få ADSL med 1gb sperre for bare 1000,-!!!!" Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg har tele2 og får telefoner ifra Telenor om at jeg må bytte.. Var fristet ,men droppet det.. Jeg snakker endel i telefonen daglig... ALT for mye egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå