danilovic Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Bare jeg som har blitt oppringt av 23500801 dritmye i det siste? Fire ganger på de to siste dagene, og tre ganger etter storefri i dag? Horefaenskap med møkkesvarer som skal reklamere for ****** dritt jeg ikke gadd å høre på en gang? Noen som vet hvorfor de ringer meg? Har jeg regga meg et stygt sted? ******* irriterende at jeg ikke kan blocke kun ett inngående nummer på mobilen. 23500801 kan brenne btw. Endret 15. januar 2004 av sosohal Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Burde ikke denne vært postet i gledesutbrudd? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Burde ikke denne vært postet i gledesutbrudd? gledesutbrudd og gledesutbrudd fru blom:D Liker å få telefoner jeg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 MEN ****** DA! NÅ RINGTE DE ****** MEG IGJEN! "#"¤¤3?$£?£#"¤#"¤%# Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) MEN ****** DA! NÅ RINGTE DE ****** MEG IGJEN! "#"¤¤3?$£?£#"¤#"¤%# HA-HA (Simpsons) Edit: simpsons Endret 15. januar 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ta det rolig og skru av mobilen. Du skaper problemer av ingenting, jo.Makan. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Ta det rolig og skru av mobilen. Du skaper problemer av ingenting, jo.Makan. Vil gjerne ha muligheten til å ta i mot andre (skikkelige) samtaler og SMS da..? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Han derre fyren som roper sånn HæHæ! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Det er de som ringer som betaler for samtalene vel? Ta og ta en L A N G prat med dem, hvis de selger no, så lat som du er interisert. Etter å ha spurt om alverdens saker og ting rundt det de vil snakke om, da finner du på noe ekstremt frekt og slemt og si. Kanskje de slutter og ringe deg etter en slik L A N G og dyr samtale. Si i fra at de skal slutte. Fortsetter de og ringe, så ha det morro med dem. sleng noen frekke komentarer og alverdens annent Faenskap til dem. Prøv å vær så motbydelig at de ikke orker å snakke med deg mer. Finn på no lødd med dem... om de ikke hører på når du sier du ikke vil at de skal ringe mer. EDIT: så ikke at du sa det var en svarer. Er vel ikke vanlige folk som snakker da. Lit vannskelig å gjøre det over da. Du kan da la telefon stå på å la de folka bruke mye penger på å ringe deg da. Bare ta telefon når de ringer, så lar du den ligge. Du burde kanskje si fra at du ikke nåes på mobil telefonen i noen dager da. Endret 15. januar 2004 av Lord-KGA Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Gjorde jeg det ikke tydelig at det var en maskin som spilte av et opptak? ;( Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 kontakt telenor og spørr hvem som eier nummret og ring de Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Han derre fyren som roper sånn HæHæ! Nelson, takk. Rett skal være rett. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Lagre nummeret i telefonboken, og sperr av den gruppen nummeret den ligger i (den ligger ligger selvfølgelig i sin egen gruppe) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har fått 3 telefoner fra Telenor på en uke ang salg av ADSL og jeg visstnok hadde bestillt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har fått 3 telefoner fra Telenor på en uke ang salg av ADSL og jeg visstnok hadde bestillt Ha-ha! (Nelson) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Lagre nummeret i telefonboken, og sperr av den gruppen nummeret den ligger i (den ligger ligger selvfølgelig i sin egen gruppe) Godt tips! Takk! Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har fått 3 telefoner fra Telenor på en uke ang salg av ADSL og jeg visstnok hadde bestillt De har ringt meg flere ganger og. Irriterende! Mobil abbonnement prøver de og presse på meg og... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) og det er Derfor!! man velger netcom Endret 16. januar 2004 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå