Gå til innhold

Horefaenskap på mobilen.

danilovic

Anbefalte innlegg

Bare jeg som har blitt oppringt av 23500801 dritmye i det siste? Fire ganger på de to siste dagene, og tre ganger etter storefri i dag? Horefaenskap med møkkesvarer som skal reklamere for ****** dritt jeg ikke gadd å høre på en gang? Noen som vet hvorfor de ringer meg? Har jeg regga meg et stygt sted? ******* irriterende at jeg ikke kan blocke kun ett inngående nummer på mobilen. 23500801 kan brenne btw.

Endret av sosohal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er de som ringer som betaler for samtalene vel?

Ta og ta en L A N G prat med dem, hvis de selger no, så lat som du er interisert. Etter å ha spurt om alverdens saker og ting rundt det de vil snakke om, da finner du på noe ekstremt frekt og slemt og si. Kanskje de slutter og ringe deg etter en slik L A N G og dyr samtale.

Si i fra at de skal slutte. Fortsetter de og ringe, så ha det morro med dem. sleng noen frekke komentarer og alverdens annent Faenskap til dem. Prøv å vær så motbydelig at de ikke orker å snakke med deg mer.

Finn på no lødd med dem... om de ikke hører på når du sier du ikke vil at de skal ringe mer.

EDIT: så ikke at du sa det var en svarer. Er vel ikke vanlige folk som snakker da. Lit vannskelig å gjøre det over da.

Du kan da la telefon stå på å la de folka bruke mye penger på å ringe deg da. Bare ta telefon når de ringer, så lar du den ligge. Du burde kanskje si fra at du ikke nåes på mobil telefonen i noen dager da.

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...