loddetinn Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars (endret) Det er på tide å bytte ut min 4 år gamle Dell Xps 13". Var happy med Dell Xps 13" helt til strømadapteren sluttet å fungere, batteriet sluttet å fungere, jeg begynte å få jevnlig BSOD og viften begynte å gå konstant. Vurderer å gå til innkjøp av enten: 1. Lenovo ThinkPad X1 Carbon Gen 11 med I7-1355U & 32 gb ram 2. Dell Xps Plus 13" med I7-1360P & 32 gb ram eller 3. Dell Xps 15" med I7-13700H & 16 gb ram. Har også dedikert GPU. Er også veldig åpen for andre forslag. Byggekvalitet er viktig. Alle PCene dekker i utgangspunktet behovet for ytelse. Hva ville dere valgt? Endret 12. mars av loddetinn Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Gamle maskinen din kan nok fikses med rens og repaste av kjølepasta. Batterier dør over tid, men maskiner fungerer som regel med et fungerende strømadater. Om dette er uaktuelt hadde jeg nok satset på X1. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Finnes XPS fortsatt? Jeg hadde XPS730 for mange år siden (2008), og trodde Alienware tok over alt. For guds skyld mann, ikke kjøp fabrikk -PC. Ikke gi pengene dine til de folka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå