Phantom Software Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Funker veldig bra synes jeg, de beste modellene er noen av de rimeligste der du slipper å skru i flasken, setter den bare inn i vinkel og vipper den på plass. Trenger ikke strøm heller. Jeg liker ikke sirupene, det smaker i beste fall som dispenser-brus. Bruker bare saft og diverse, og bruker bare kullsyrevannet som nettopp det. Blander bare saft / smak i glasset og heller i kullsyrevannet, akkurat som når man lager seg saft. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars (endret) Jeg har hatt Soda stream i kanskje 15 år. Jeg bruker det primært til å lage kullsyrevann da jeg synes "flatt" vann er kjedelig, Endret 21. mars av ilpostino Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 27. juni Del Skrevet 27. juni ER også blitt avhengig av kullsyrevann. Skal vist ikke være så sund, men en skvett FUN-saft og det er som brus! Cola? EHm, vel - det blir nok ikke samme smak om du forventer det. Har ikke testet orginal, kjøpte engang en cola-smak i danmark, men det smagte som billigcola deluxe. Pris - en CO flaske til sodastream koster 99-129kr i bytte! Er det 60l? Så jeg pleier å kjøpe WASSERMAX eller no name når de er på tilbud til 29kr. Men i det siste er minstepris på tilbud ofte 39kr. Har 3-4flasker i omløp så da lønner det seg å slå til 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå