Gå til innhold

Hvor selger de dette adapteret til vifte?

Anbefalte innlegg

omstart skrev (1 minutt siden):

Skal teste dette senere. Men nå er vifta satt i med ledningene koblet sammen. Det funker som bare det, den surrer og går. :) 

syns du sa du manglet kontakten?? å måtte kjøpe??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mr.M skrev (4 minutter siden):

syns du sa du manglet kontakten?? å måtte kjøpe??

Jeg har flere andre vifter med denne på. Klippet av en og skjøtet sammen ledningene på den jeg manglet den på. Ikke samme vifter. 

Lenke til kommentar
Svein M skrev (3 minutter siden):

Om du har kontakten så kan en vel skøyte ledningene.

Ja, det var det jeg gjorde. Mangler kontakten på ei vifte nå, men har flere av samme type foreløpig... :)

Lenke til kommentar
omstart skrev (1 minutt siden):

Jeg har flere andre vifter med denne på. Klippet av en og skjøtet sammen ledningene på den jeg manglet den på. Ikke samme vifter. 

javel sånn :thumbup:

da er jo du i mål, selv om planen kanskje ikke var å ofre en annen vifte. Men det kan du sikkert leve med :thumbup:

Lenke til kommentar
7 hours ago, Mr.M said:

ja mente Molex/PC

wH5SFIh.png

disse løsner for et godt ord mange ganger, så der er nesten problemet det motsatte :p

Jeg tror disse lages med gamle, utslitte støpeformer og utstyr. De skikkelig gamle er utrolig tighte og nøyaktige. Jeg har mange slike fra 90-tallet. De er det bare å koble til uten en tanke om å treffe riktig på pinnene. De nye må man sitte og knote med for å få linet opp alle 4 pinnene samtidig. Er noen av de ikke helt linet opp dytter man de ut med en gang.

Lenke til kommentar
sedsberg skrev (18 timer siden):

De nye må man sitte og knote med for å få linet opp alle 4 pinnene samtidig. Er noen av de ikke helt linet opp dytter man de ut med en gang.

vært borti det der ja :grin2:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...