omstart Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Hei, jeg sliter med å finne ut hvor jeg kan kjøpe et 2-pin adapter til ledningen på en vifte. Se bilde. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars (endret) Dette ser ut som en såkalt "JST connector". Søk på google Endret 10. mars av Bjerknez 1 Lenke til kommentar
omstart Skrevet 10. mars Forfatter Del Skrevet 10. mars Takker. Driver og søker nå, men det er veldig mange typer av de. 😀 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars omstart skrev (28 minutter siden): Takker. Driver og søker nå, men det er veldig mange typer av de. 😀 Ja, når man tror man har sett alle så ser man en ny variant. Her finnes en systematisk oversikt: https://en.wikipedia.org/wiki/JST_connector 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Er jo samme åssen type su kjøper bare den passer i begge ender. Disse metalldingsene på ledningene passer inn i det fleste kontakter av den typen tror jeg. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars dette burde være veldig enkelt men føler på meg det kan bli "innviklet" allikevel altså, trådstarter skal vel ikke ha kontakten som på bildet, men en adapter (som det skrives) til denne og mener vel da han-kontakt? Lenke til kommentar
omstart Skrevet 10. mars Forfatter Del Skrevet 10. mars (endret) Vedlagt enda et bilde av den jeg trenger. Dette er vel en hann? Jeg har en vifte som denne mangler på. Jeg ser det står A25 og 2510 på den. Endret 10. mars av omstart Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars omstart skrev (4 minutter siden): Jeg har en vifte som denne mangler på. skal du koble vifta på et hovedkort i pc? Lenke til kommentar
omstart Skrevet 10. mars Forfatter Del Skrevet 10. mars Nei, den skal stå på et kort i en rugemaskin. Lenke til kommentar
omstart Skrevet 10. mars Forfatter Del Skrevet 10. mars Jeg ser det står A25 og 2510 på den. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars vet ikke om du får kjøpt kun ett stk. hun-kontakt i løs vekt, uten at det koster skjorta inkl. frakt. (i Norge) evt. saumfare el-avfall bak Elkjøp å nappe ut av en kastet pc'er eller bruktmarkedet på Finn? Lenke til kommentar
omstart Skrevet 10. mars Forfatter Del Skrevet 10. mars Kan godt kjøpe en pakke av de bare jeg vet hvem som selger de. Går det an å bruke en som allerede er festet på ledning? Er ikke ledningen låst fast inne i den når den først er satt inn? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars omstart skrev (11 minutter siden): Er ikke ledningen låst fast inne i den når den først er satt inn? nja, mener jeg har dyttet på plass slike ledninger pga. de evt. har løsnet, så skal vel kunne nappes ut/inn med litt "kraft"? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars https://www.ebay.com/itm/122329798257 Lenke til kommentar
omstart Skrevet 10. mars Forfatter Del Skrevet 10. mars Mr.M skrev (8 minutter siden): nja, mener jeg har dyttet på plass slike ledninger pga. de evt. har løsnet, så skal vel kunne nappes ut/inn med litt "kraft"? Tja, jeg prøvde nå, men de sitter noe voldsomt. 😬 Lenke til kommentar
omstart Skrevet 10. mars Forfatter Del Skrevet 10. mars sedsberg skrev (8 minutter siden): https://www.ebay.com/itm/122329798257 Takker, men fra Hong Kong, må da finnes noen som selger de i Norge? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars Norge er så lite marked at ingen gidder å selge slikt her til lands. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars sedsberg skrev (1 minutt siden): Norge er så lite marked at ingen gidder å selge slikt her til lands. I Norge er det meningen man må kjøpe ny PC hvis man uheldigvis trenger en slik kontakt. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. mars Del Skrevet 10. mars omstart skrev (6 minutter siden): må da finnes noen som selger de i Norge? joda https://infshop.no/elektronikk/46384-goobay-pc-strmkabel-adapter-3-pin-til-2-pin-4040849936289.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå