ps5 Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Man blir jo svimmel etter 5 min her inne. Det må da finnes alternativer. 5 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Hmm, jeg skrudde av Adblock og jeg ser bare et par reklamer ( statiske bilder ) fra klikk.no Kanskje de er byttet ut? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Ser ingenting. Adblock fikser alt. 2 1 1 Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Måtte flire, åpnet denne tråden og da dukket det opp en ‘Videoannonse’ 😅 - men hos meg (iPhone, Safari) så avspilles den ikke automatisk så den oppleves ikke som plagsom. Går ut fra at det er slike du mener med animerte annonser? Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 20. mars Forfatter Del Skrevet 20. mars 13 minutes ago, NoBo said: Måtte flire, åpnet denne tråden og da dukket det opp en ‘Videoannonse’ 😅 - men hos meg (iPhone, Safari) så avspilles den ikke automatisk så den oppleves ikke som plagsom. Går ut fra at det er slike du mener med animerte annonser? Jeg mener de animerte annonsene her som plager livet av desktop brukere på begge sider av innholdet man prøver å lese. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Men hvorfor gidder du å ha reklame overhodet? Det er vel enklere å bare blokkere dem, enn att annonsørene skal endre innholdet sitt? 1 Lenke til kommentar
Eskove Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Atib Azzad skrev (54 minutter siden): Men hvorfor gidder du å ha reklame overhodet? Det er vel enklere å bare blokkere dem, enn att annonsørene skal endre innholdet sitt? Joda men om alle blokkerer dem så tjener ikke siden noen penger. Da har dem 2 alternativer. Nr1 Ta betalt fra brukerne. Nr2 Legge ned. Hvor mange tror du er villig til å betale for å få lov å diskutere eller lese diskusjoner her inne? Selv tror jeg at det er nok så få at nr 2 er eneste alternativet. 1 Lenke til kommentar
vilikkesidet Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Eskove skrev (19 minutter siden): Joda men om alle blokkerer dem så tjener ikke siden noen penger. Da har dem 2 alternativer. Nr1 Ta betalt fra brukerne. Nr2 Legge ned. Hvor mange tror du er villig til å betale for å få lov å diskutere eller lese diskusjoner her inne? Selv tror jeg at det er nok så få at nr 2 er eneste alternativet. Det finnes jo reklamefrie forum. Så det er definitivt et alternativ. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå