Entern Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Hydnum albidum (hvit piggsopp) 🍄 Ørekyte 🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Phoxinus phoxinus Grønnspett 🤩 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Picus viridus 💚 Grønnstjertvinge 🦋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Equus ferrus caballus Knaggnutedderkopp 🕷️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. mars Forfatter Del Skrevet 26. mars Entern skrev (3 timer siden): Equus ferrus caballus Knaggnutedderkopp 🕷️ Jeg finner ikke den edderkoppen noe sted. Ikke på o store internettet eller i noen av insektsbøkene mine 😥 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Trippelure skrev (6 timer siden): Jeg finner ikke den edderkoppen noe sted. Ikke på o store internettet eller i noen av insektsbøkene mine 😥 🤗 Fant den i norsk Wikipedia. 😅 den heter Senlijicola Faustus, syntes det var et kult navn 😊 Da prøver jeg med en annen art: Gnu (hvithalegnu) 😆😁 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Connochaetes gnou 😅 Rødvingetrost 🤩 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars (endret) Regulus regulus 🥰 Svartspett 🤩 Endret 28. mars av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Saxicola rubetra 🤩 Spettmeis 🥰 (den eneste fuglen i Norge som kan klatre nedover med hodet først). 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Cygnus atratus veldig fin fugl. Åkerrikse 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Crex crex også veldig fin 🥰 marianøkleblom 🌸 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Donacia crassipes Eikebarkbukk 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Plagionotus arcuatus 🪲 Eikebarkmåler 🦋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Paradarisa consonaria Vintergulløye 😍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå