Trippelure Skrevet 23. mars Forfatter Del Skrevet 23. mars Coregonus albula Abbor 😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Forfatter Del Skrevet 23. mars (endret) Salmo trutta 😋 Buorm 😍 Endret 23. mars av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Forfatter Del Skrevet 23. mars Anguis fragilis 🥰 Horngjel 🤩 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars (endret) Belone belone 😀 (høres ut som en gammel kjærlighetssang «BELONE BELONE 🥰 COME BACK TO ME🥰BELONE BELONE🥰») Hornugle Endret 23. mars av Entern 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars (endret) Entern skrev (12 timer siden): Belone belone 😀 (høres ut som en gammel kjærlighetssang «BELONE BELONE 🥰 COME BACK TO ME🥰BELONE BELONE🥰») Hornugle Jepp, en gammal shanty om en skipper som mistet skuta si Belone i en forferdelig orkan. Og nå vandrer hvileløst langs strendene og håper på at den vakre gallionsbruden Belone skal skylle i land så han får se henne en siste gang før hjertet brister... 😁 Ok, tilbake til leken: Asio otus 🦉 Hagtorn Endret 24. mars av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Trippelure skrev (48 minutter siden): Jepp, en gammal shanty om en skipper som mistet skuta si Belone i en forferdelig orkan. Og nå vandrer hvileløst langs strendene og håper på at den vakre gallionsbruden Belone skal skylle i land så han får se henne en siste gang før hjertet brister... 😁 Ok, tilbake til leken: Asio otus 🦉 Hagtorn Ja 😁 Crataegus monogyna 🌿🌸 (kult navn 😊 1 kvinne?🤔) Hagtornsommerfugl 🦋😁 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars Det betyr at den har ett frø i frukten sin 😉 Aporia crataegi 🥰 Myrgulvinge 🤩 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Det betyr at den har ett frø i frukten sin 😉 Aporia crataegi 🥰 Myrgulvinge 🤩 Takk for tips, det visste jeg faktisk ikke, at det betydde frø 😊😊 (derfor jeg ga 💡 istedenfor 💙😊) Colias palaeno🦋💙 Blokkebær🫐💙 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars Vaccinium uliginosum 🤩 Krekling 😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars (endret) Salix caprea 🥰 (jeg tok med noen gåsunger da jeg var på tur i dag😃) Svartor 😍 Endret 24. mars av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Salix caprea 🥰 (jeg tok med noen gåsunger da jeg var på tur i dag😃) Svartor 😍 Så koselig 🥰 Alnus glutinosa 🌳💚 Osp 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars Populus tremula Gråor 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars Betula pubescens ssp. czerepanovii Torskemunn 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Linaria vulgaris (lintorskemunn) Steinsopp 🍄 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars Boletus edulis 😋🥰 Piggsopp 😍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå