Trippelure Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars Phylloscopus trochilus Skjære 😍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars Dama dama 😁 Smaragdlibelle 🤩 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars Calidris alpina Stillits 😃 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Forfatter Del Skrevet 11. mars Motacilla alba 🥰 Gulerle 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars (endret) Pandion haliaetus Haukugle 😍 Endret 12. mars av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Surnia Ulula (flott navn 😊) Praktedelgran 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Entern skrev (42 minutter siden): Surnia Ulula (flott navn 😊) Praktedelgran Flott navn på en flott ugle, en av få som er dagaktive. Første gang jeg så en var jeg veldig usikker for jeg trodde alle ugler var nattaktive 😅 Abies magnifica , hehe 😁 Snøleopard 🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars (endret) så kult og koselig at du har sett en 😀😀😀 Panthera uncia Stemorsblomst Endret 12. mars av Entern 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Ja, jeg har sett mye rart på mine vandringer i skog og mark 😃 Viola tricolor... 😊 Gjetertaske 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Capsella Bursa-Pastoris 😀 regner med at bursa-pastoris betyr…gjetertaske 😊😊😊 Gråtrost Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars 👍 Turdus pilaris (De har etsende bæsj, som de bæsjer ned fiender med. Skjærene er livredde for de, da bæsjen deres etser vekk fjær, og da blir det vanskelig å fly. Og gråtroster hater skjærer 😅) Åkerstemorsblomst 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (35 minutter siden): 👍 Turdus pilaris (De har etsende bæsj, som de bæsjer ned fiender med. Skjærene er livredde for de, da bæsjen deres etser vekk fjær, og da blir det vanskelig å fly. Og gråtroster hater skjærer 😅) Åkerstemorsblomst Haha gøy 😁 Viola Arvensis (interessant plante) Åkerrikse Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Forfatter Del Skrevet 12. mars Ja og der har du det arvensis navnet igjen...fra åkeren 😊 Crex crex , wow de flyr veldig langt på vinterferie Boakjølsnegle 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Limax maximus (skummelt dyr 😱) Blåskjell 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Forfatter Del Skrevet 13. mars (endret) De er søte og fine, hadde masse sånne i den gamle hagen min. Og selvom det var mye brunsnegler i området, var det aldri noen i hagen min og plantene mine fikk være i fred, så jeg ser de som nyttedyr 🥰 Mytilus edulis , høres ut som om de er... spiselige? 😁 Løve Endret 13. mars av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå