:---{D Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg tenker å kjøpe 3650 for 1995 kr på lefdal som jeg har sagt før.... Kan dere fortelle meg om noen overaskelser jeg kanskje kommer til å få??? Takk Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Du kommer til å bli positivt overrasket Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 ikke noen stor overraskelse kanskje. Men tastaturet er rart. Krever nok bare litt tilvending da.... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Tastaturet er en vane sak. Kameraet er ganske bra på den mobilen, pluss at du kan skaffe en del artige programmer til telefonen! Den er kanskje litt stor da men Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 3650 er en helt grei telefon. den har veldig mye og kan gjøre mye. minuset er at den er stor og har ''rare'' knapper. men det er en vane sak. er jo også 3660 som er komt med 3x3 knaper heter det vel.. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har ikke du hatt veldig mange spørsmål om den telefonen?! Men hvilken telefon hadde du før? Vis du ikke hadde symbian os så er jeg sikker på at du vil bli positivt overasket... Og når du får den får den prisen, så er det en kanon telefon! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Har ikke du hatt veldig mange spørsmål om den telefonen?! Men hvilken telefon hadde du før? Vis du ikke hadde symbian os så er jeg sikker på at du vil bli positivt overasket... Og når du får den får den prisen, så er det en kanon telefon! Jeg nekter å si det.... Jeg har hatt samme telefon i tre år nå!!! (Slå den!!!) Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Vis du har en 3 års gammel telefon, så blir du garantert positivt overasket! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Vis du har en 3 års gammel telefon, så blir du garantert positivt overasket! Tror jeg hadde blitt overasket av en 3510i.... Nei.... den suger.... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Annet enn at det er verden styggeste telefon så er den jo kjempe bra. Kan ikke få en bedre telefon enn en Symbian telefon. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Annet enn at det er verden styggeste telefon så er den jo kjempe bra. Kan ikke få en bedre telefon enn en Symbian telefon. Jeg driter i hvor stor og stygg den er bare den er billig og bra.... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) ja, er litt enig med deg der. bedre att den er veldig god en stor og dårlig Endret 15. januar 2004 av chosebakken Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kunna kanskje hatt en sterkere prosessor,den er litt treig.Men det lever jeg med. BTW:Hvordan er lyd kvaliteten på Nokia 3650 med mp3 program og steroe headsett? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg tenker å kjøpe 3650 for 1995 kr på lefdal som jeg har sagt før.... Kan dere fortelle meg om noen overaskelser jeg kanskje kommer til å få??? Takk Er dette fast pris over hele landet? Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Håper du er forberedt på at det ikke er den minste mobiltelefonen på markedet? Hvis ikke hadde du nok fått deg en overraskelse Tastatur og størrelse trekker ned. Mange funksjoner for pengene trekker veldig opp. Et godt kjøp. Btw; her på forumet har jeg sett folk som gir masse pepper til 3650 pga tasteoppsettet. Når det gjelder sx1-tastaturet, sier folk det ikke er så ille etter et par dager, noen sier tom at det er bedre enn 3*3. Er det bare meg, eller er ikke sx1- og 3650tastaturet altfor forskjellige? De er da ganske like? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 sånn som jeg ser det har vel sx1 taster opp over ved siden av displayet, mens 3650 ikke har det. Men begge har stor skjerm syns jeg, slik som jeg ser det, men det kan henne jeg tar helt feil, fordi jeg har ikke hatt noen av de telefonene. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kåring i samfunnsfagtimen i dag: Min P800 vs. Ole sin 3650 (ja, dette var en stygghetskonkurranse) Ole sin vant prisen for "beste badeandetterlikning" og min vant "mursteinprisen" og "den jævlig styggeste telefon-prisen"... Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 sånn som jeg ser det har vel sx1 taster opp over ved siden av displayet, mens 3650 ikke har det. Ja, men 3650's runde tallsystem, likner veldig sx1 sitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå