Papirpose Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 1) Hvor får man kjøpt silicon? Er det dyrt? 2) Noen som har noen aning om hva en blikkenslager kan finne på å ta betalt for å skjære ut en litt dristig åpning til vindu? Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Silikon kjøper du bensinstasjoner. Blikker? hva fan, gjør det selv!!!! Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Hey, nå må du høre hva han sier da mann, en litt dristig utskjæring... Noe du ikke greier uten en del experinence vettu... Jeg har ikke peiling på priser, spør din lokale.. Lenke til kommentar
house Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 hehe.. godt jeg har gått blikkenslager da =) så slipper jeg å betale en "proff" en =) det er jo ikke vanskelig å skjære ut ett vindu selv da.. jeg skal selv gjøre dette om noen dager! Housey Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 Hehe nei vanskelig er det sikkert ikke. Problemet mitt er at jeg må ut med verktøy for rundt tusenlappen (en tusenlapp jeg ikke har). Har også vært rundt og spurt om folk har (dremel, hullsag etc), men har ikke hatt hellet med meg så langt. Så da kunne det tenkes at å gå til et plateverksted eller liknende faktisk kunne lønne seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå