Tyskerbarn08 Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Hi! Naboen vil avstenge vann, egen brønn opp ved huset hans, hevder at han vil ha "vannavgift" etter 10 år . (Hevn, jeg har politianmeldt han pga permanent lys mot huset mitt) Han vil ha 10000,- med en gang ellers stenger han av denne uke. Det var aldri en tema før, jeg har kjøpt hus fra forrige eier "med eget vann" i 2014. Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Sjekket hva som er tinglyst, noen nylige utgifter vedr brønnen? Selv om brønnen er på tomtens hans så betyr ikke det at han uten videre kan stenge av vannet til boligen din. 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Kontakt advokat. Hvis han mener alvor så er løsningen du vil ha behov for en midlertidig forføyning, og det er på et nivå over det man vanligvis kan få hjelp til på kort sikt på et nettforum. 1 2 Lenke til kommentar
minim Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Som man reder ligger man Anmelde noen for utelys? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå