Politihøyskolensøker Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august Hei, når tenker dere å møte opp på mandag dere som skal studere i Oslo? Står Id-kontroll mellom 08 og 09 Lenke til kommentar
Søkerma Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august Noen som vet noe om parkering på Stavern? Har studenter mulighet for parkering inne på området? Lenke til kommentar
Canhan95 Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august 22 hours ago, Politihøyskolensøker said: Hei, når tenker dere å møte opp på mandag dere som skal studere i Oslo? Står Id-kontroll mellom 08 og 09 Tenkte jeg bare skulle møte opp kl.08, hva med deg? Lenke til kommentar
Canhan95 Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Noen som foresten vet hvordan fadderuken på PHS er? Er det mye opplegg og mye festing? Eller er det litt mer rolig? Hehe håper det er litt roligere enn de fleste fadderuker egt🤣 1 Lenke til kommentar
Politihøyskolensøker Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Canhan95 skrev (9 timer siden): Tenkte jeg bare skulle møte opp kl.08, hva med deg? Tenker også det☺️ Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august Canhan95 skrev (18 timer siden): Noen som foresten vet hvordan fadderuken på PHS er? Er det mye opplegg og mye festing? Eller er det litt mer rolig? Hehe håper det er litt roligere enn de fleste fadderuker egt🤣 Er veldig variert, og ulikt fra de tre studiestedene. Men er nok litt festing ja, men samtidig er man veldig åpne for at folk ikke drikker eller ønsker å ta tidlig kveld, eller ikke ønsker å delta alle dagene. Er også lange dager så slik jeg husker det avsluttet kveldene ofte relativt «tidlig» i forhold til det som kanskje er normalt en lørdagskveld på byen 😊 Lenke til kommentar
Andreas0987 Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august Har vi fått en pakkeliste til første skoledag? Vet at man hvertfall skal ha med gyldig id Lenke til kommentar
Andreas0987 Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august Politihøyskolensøker skrev (På 9.8.2024 den 1:06 PM): Hei, når tenker dere å møte opp på mandag dere som skal studere i Oslo? Står Id-kontroll mellom 08 og 09 På svarslippen min fra Samordna opptak, så står det fremmøte for Id-kontroll: 12.august kl.08:00. Hvor sto det 08-09? Lenke til kommentar
Politihøyskolensøker Skrevet 11. august Del Skrevet 11. august Andreas0987 skrev (3 timer siden): På svarslippen min fra Samordna opptak, så står det fremmøte for Id-kontroll: 12.august kl.08:00. Hvor sto det 08-09? Jeg leste det på studentportalen. Leste også oppmøte kl 08 på Samordna så ble litt usikker. Tenker uansett å møte kl 08 Lenke til kommentar
phssøker2025 Skrevet 14. august Del Skrevet 14. august Jeg er 21år gutt som skal søke phs 2025. jeg har alt i orden uten om svømminga. jeg har dessverre ikke hatt muligheten til å lære meg å svømme grunnleggende, men kan litt, så jeg vurderer å skaffe meg en svømme pt. har noen av dere tips til svømmedelen? og har dere troa på at jeg kan klare å lære meg å svømme til mai 2025? Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 14. august Del Skrevet 14. august phssøker2025 skrev (29 minutter siden): Jeg er 21år gutt som skal søke phs 2025. jeg har alt i orden uten om svømminga. jeg har dessverre ikke hatt muligheten til å lære meg å svømme grunnleggende, men kan litt, så jeg vurderer å skaffe meg en svømme pt. har noen av dere tips til svømmedelen? og har dere troa på at jeg kan klare å lære meg å svømme til mai 2025? Trenger ikke noe pt til svømming. Bare å se på Youtube det. Lenke til kommentar
Canhan95 Skrevet 18. august Del Skrevet 18. august On 15.8.2024 at 1:00 AM, phssøker2025 said: Jeg er 21år gutt som skal søke phs 2025. jeg har alt i orden uten om svømminga. jeg har dessverre ikke hatt muligheten til å lære meg å svømme grunnleggende, men kan litt, så jeg vurderer å skaffe meg en svømme pt. har noen av dere tips til svømmedelen? og har dere troa på at jeg kan klare å lære meg å svømme til mai 2025? https://www.politihogskolen.no/bli-politi/svommeopplaring-for-a-besta-fysiske-tester/#:~:text=Politihøgskolen tilbyr gratis svømmeopplæring ved,vann ved de fysiske testene. PHS hadde gratis svømmeopplæring på skolen i Oslo rettet mot opptakene. Bassenget på skolen er dessverre stengt i år, så usikker på om tilbudet kommer til høsten eller ikke, men verdt å følge med på om det dukker opp - evt send Mail til skolen og hør om tilbudet er der! Lenke til kommentar
Phsplis Skrevet 19. august Del Skrevet 19. august Er det noen her som har gått phs og vil selge bøkene sine? Jeg kjøper gjerne! Lenke til kommentar
Cleo Skrevet 19. august Del Skrevet 19. august Phsplis skrev (4 timer siden): Er det noen her som har gått phs og vil selge bøkene sine? Jeg kjøper gjerne! Jeg har noen bøker igjen (dessverre allerede solgt en del). Send pm om du er interessert ☺️ Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 19. august Del Skrevet 19. august Phsplis skrev (4 timer siden): Er det noen her som har gått phs og vil selge bøkene sine? Jeg kjøper gjerne! Jeg har også noen bøker. Send en pm med hva du trenger, så skal jeg se hva jeg har 😊 Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 20. august Forfatter Del Skrevet 20. august Da stenger jeg denne tråden. Ny tråd vil bli opprettet snart. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg