Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Canhan95 skrev (18 timer siden):

Noen som foresten vet hvordan fadderuken på PHS er? Er det mye opplegg og mye festing? Eller er det litt mer rolig? Hehe håper det er litt roligere enn de fleste fadderuker egt🤣

Er veldig variert, og ulikt fra de tre studiestedene. Men er nok litt festing ja, men samtidig er man veldig åpne for at folk ikke drikker eller ønsker å ta tidlig kveld, eller ikke ønsker å delta alle dagene. Er også lange dager så slik jeg husker det avsluttet kveldene ofte relativt «tidlig» i forhold til det som kanskje er normalt en lørdagskveld på byen 😊

Lenke til kommentar
Politihøyskolensøker skrev (På 9.8.2024 den 1:06 PM):

Hei, når tenker dere å møte opp på mandag dere som skal studere i Oslo? Står Id-kontroll mellom 08 og 09 :D 

På svarslippen min fra Samordna opptak, så står det fremmøte for Id-kontroll: 12.august kl.08:00. Hvor sto det 08-09?

Lenke til kommentar

Jeg er 21år gutt som skal søke phs 2025. jeg har alt i orden uten om svømminga. jeg har dessverre ikke hatt muligheten til å lære meg å svømme grunnleggende, men kan litt, så jeg vurderer å skaffe meg en svømme pt. har noen av dere tips til svømmedelen? og har dere troa på at jeg kan klare å lære meg å svømme til mai 2025? 

Lenke til kommentar
phssøker2025 skrev (29 minutter siden):

Jeg er 21år gutt som skal søke phs 2025. jeg har alt i orden uten om svømminga. jeg har dessverre ikke hatt muligheten til å lære meg å svømme grunnleggende, men kan litt, så jeg vurderer å skaffe meg en svømme pt. har noen av dere tips til svømmedelen? og har dere troa på at jeg kan klare å lære meg å svømme til mai 2025? 

Trenger ikke noe pt til svømming. Bare å se på Youtube det.

Lenke til kommentar
On 15.8.2024 at 1:00 AM, phssøker2025 said:

Jeg er 21år gutt som skal søke phs 2025. jeg har alt i orden uten om svømminga. jeg har dessverre ikke hatt muligheten til å lære meg å svømme grunnleggende, men kan litt, så jeg vurderer å skaffe meg en svømme pt. har noen av dere tips til svømmedelen? og har dere troa på at jeg kan klare å lære meg å svømme til mai 2025? 

https://www.politihogskolen.no/bli-politi/svommeopplaring-for-a-besta-fysiske-tester/#:~:text=Politihøgskolen tilbyr gratis svømmeopplæring ved,vann ved de fysiske testene.
 

PHS hadde gratis svømmeopplæring på skolen i Oslo rettet mot opptakene. Bassenget på skolen er dessverre stengt i år, så usikker på om tilbudet kommer til høsten eller ikke, men verdt å følge med på om det dukker opp - evt send Mail til skolen og hør om tilbudet er der! :D

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...