Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om man kan kjøpe bøker brukt eller er det best å kjøpe helt nye ettersom at litteraturlistene endres hvert år med nye utgaver osv.? Kan kjøpe av noen som gikk ut i år, men dette er jo da bøker fra 2021.

Endret av PHS søker28
Lenke til kommentar
PHS søker28 skrev (56 minutter siden):

Noen som vet om man kan kjøpe bøker brukt eller er det best å kjøpe helt nye ettersom at litteraturlistene endres hvert år med nye utgaver osv.? Kan kjøpe av noen som gikk ut i år, men dette er jo da bøker fra 2021.

Ville ventet til skolestart og hørt med skolen. Jeg har flere venner jeg kan kjøpe av selv. Både nye og eldre bøker, men de foreslo selv at jeg kan høre med skolen først.

Lenke til kommentar
Bumblebee1337 skrev (13 minutter siden):

Ville ventet til skolestart og hørt med skolen. Jeg har flere venner jeg kan kjøpe av selv. Både nye og eldre bøker, men de foreslo selv at jeg kan høre med skolen først.

Nye som i fra 2023-2024? Kan selv kjøpe av en som kjøpte helt nye i fjord men litt kjedelig å kjøpe feil bøker.. tenkte kanskje det var begrenset hvor mye de endret på et år men🤔

Lenke til kommentar
phssøker23 skrev (14 timer siden):

Nye som i fra 2023-2024? Kan selv kjøpe av en som kjøpte helt nye i fjord men litt kjedelig å kjøpe feil bøker.. tenkte kanskje det var begrenset hvor mye de endret på et år men🤔

Jepp, fra 2023/2024. Samme tenkte jeg..

Lenke til kommentar
Student2538 skrev (2 timer siden):

Noen som har kommet inn etter suppleringsopptaket?☺️Hvordan fungerer det egentlig?

Jeg var på venteliste i Oslo, men siden de hadde regnet snittet mitt feil skulle jeg få tilbud ved suppleringsopptaket siden jeg egentlig skulle fått tilbud ved hovedopptaket. Jeg fikk svar med tilbud på lørdag.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Havnesjefen skrev (24 minutter siden):

Jeg var på venteliste i Oslo, men siden de hadde regnet snittet mitt feil skulle jeg få tilbud ved suppleringsopptaket siden jeg egentlig skulle fått tilbud ved hovedopptaket. Jeg fikk svar med tilbud på lørdag.

Gratulerer😄Og takk for svar

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Andreas0987 skrev (6 timer siden):

Nye modellen til Douchebag 30L. God plass, praktisk zip rundt hele sekken og en egen lomme til pc. Praktisk topplokk også. 

Går det fint å ha mat, bøker, pennal, «gymtøy», skift, sko o.l sammen med PC-en i den sekken? Har du prøvd?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...