Politihøyskolensøker Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Jeg har kun takket ja og mottatt det infoarket i samordna ang skolestart. Håper og tror det holder 🥰🥰 Lenke til kommentar
Phsplis Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Jeg er nr 1 på venteliste, kommer man inn da? Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Søker1232023 Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Phsplis skrev (2 timer siden): Jeg er nr 1 på venteliste, kommer man inn da? Noen som har erfaringer med dette? Det er ingen garanti for at de tar inn fra venteliste dessverre. Lenke til kommentar
PHS søker28 Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli (endret) Noen som vet om man kan kjøpe bøker brukt eller er det best å kjøpe helt nye ettersom at litteraturlistene endres hvert år med nye utgaver osv.? Kan kjøpe av noen som gikk ut i år, men dette er jo da bøker fra 2021. Endret 26. juli av PHS søker28 Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 26. juli Forfatter Del Skrevet 26. juli Phsplis skrev (5 timer siden): Jeg er nr 1 på venteliste, kommer man inn da? Noen som har erfaringer med dette? Det er vel suppleringsopptak 29. juli tror jeg? I såfall bør du ha en sjanse da, hvor er du nr. 1 på venteliste?? Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 26. juli Forfatter Del Skrevet 26. juli PHS søker28 skrev (56 minutter siden): Noen som vet om man kan kjøpe bøker brukt eller er det best å kjøpe helt nye ettersom at litteraturlistene endres hvert år med nye utgaver osv.? Kan kjøpe av noen som gikk ut i år, men dette er jo da bøker fra 2021. Ville ventet til skolestart og hørt med skolen. Jeg har flere venner jeg kan kjøpe av selv. Både nye og eldre bøker, men de foreslo selv at jeg kan høre med skolen først. Lenke til kommentar
phssøker23 Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Bumblebee1337 skrev (13 minutter siden): Ville ventet til skolestart og hørt med skolen. Jeg har flere venner jeg kan kjøpe av selv. Både nye og eldre bøker, men de foreslo selv at jeg kan høre med skolen først. Nye som i fra 2023-2024? Kan selv kjøpe av en som kjøpte helt nye i fjord men litt kjedelig å kjøpe feil bøker.. tenkte kanskje det var begrenset hvor mye de endret på et år men🤔 Lenke til kommentar
Phsplis Skrevet 27. juli Del Skrevet 27. juli Bumblebee1337 skrev (8 timer siden): Det er vel suppleringsopptak 29. juli tror jeg? I såfall bør du ha en sjanse da, hvor er du nr. 1 på venteliste?? Oslo🤞🏼🤞🏼 Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 27. juli Forfatter Del Skrevet 27. juli phssøker23 skrev (14 timer siden): Nye som i fra 2023-2024? Kan selv kjøpe av en som kjøpte helt nye i fjord men litt kjedelig å kjøpe feil bøker.. tenkte kanskje det var begrenset hvor mye de endret på et år men🤔 Jepp, fra 2023/2024. Samme tenkte jeg.. Lenke til kommentar
Søker1232023 Skrevet 28. juli Del Skrevet 28. juli Phsplis skrev (På 27.7.2024 den 3:45 AM): Oslo🤞🏼🤞🏼 Kom du inn? 1 Lenke til kommentar
Phssøker123456789 Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Til dere som skal bruke sekk til skolen, hvordan sekk har/kjøper dere?🥰 Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Noen som har kommet inn etter suppleringsopptaket?☺️Hvordan fungerer det egentlig? Lenke til kommentar
Søker1232023 Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Student2538 skrev (34 minutter siden): Noen som har kommet inn etter suppleringsopptaket?☺️Hvordan fungerer det egentlig? Ser ut som de har tatt inn fra venteliste i oslo, der har snittet gått ned. 1 Lenke til kommentar
Anonym s Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Søker1232023 skrev (37 minutter siden): Ser ut som de har tatt inn fra venteliste i oslo, der har snittet gått ned. Hva er snittet der nå? Lenke til kommentar
Søker1232023 Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Anonym s skrev (1 time siden): Hva er snittet der nå? 51.8 Lenke til kommentar
Havnesjefen Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Student2538 skrev (2 timer siden): Noen som har kommet inn etter suppleringsopptaket?☺️Hvordan fungerer det egentlig? Jeg var på venteliste i Oslo, men siden de hadde regnet snittet mitt feil skulle jeg få tilbud ved suppleringsopptaket siden jeg egentlig skulle fått tilbud ved hovedopptaket. Jeg fikk svar med tilbud på lørdag. 1 2 Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 29. juli Del Skrevet 29. juli Havnesjefen skrev (24 minutter siden): Jeg var på venteliste i Oslo, men siden de hadde regnet snittet mitt feil skulle jeg få tilbud ved suppleringsopptaket siden jeg egentlig skulle fått tilbud ved hovedopptaket. Jeg fikk svar med tilbud på lørdag. Gratulerer😄Og takk for svar 1 Lenke til kommentar
Andreas0987 Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Phssøker123456789 skrev (23 timer siden): Til dere som skal bruke sekk til skolen, hvordan sekk har/kjøper dere?🥰 Nye modellen til Douchebag 30L. God plass, praktisk zip rundt hele sekken og en egen lomme til pc. Praktisk topplokk også. Lenke til kommentar
Søkerma Skrevet 30. juli Del Skrevet 30. juli Noen som vet når vi får utlevert uniform og om vi må gå i uniform hver dag? Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 30. juli Forfatter Del Skrevet 30. juli Andreas0987 skrev (6 timer siden): Nye modellen til Douchebag 30L. God plass, praktisk zip rundt hele sekken og en egen lomme til pc. Praktisk topplokk også. Går det fint å ha mat, bøker, pennal, «gymtøy», skift, sko o.l sammen med PC-en i den sekken? Har du prøvd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg