Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Student-202X skrev (10 minutter siden):

Flere som har rykket opp på ventelistene på de forskjellige skolene? Har gått fra 12 til 7 plass i Oslo, noen sjans der tro? Får inntrykk av at mange takker nei til studieplass

Har gått fra 4 til 3 plass i Stavern. Det med venteliste er vanskelig å forutsi, da de ofte tar inn flere enn det er plasser sånn at de ikke trenger å ta fra venteliste dersom noen takker nei eller ikke møter opp. Når det er sagt leste jeg fra tidligere tråd noen år tilbake at det var en som var på venteliste nummer 22 og han kom inn.

Endret av Søker1232023
Lenke til kommentar
Student-202X skrev (3 timer siden):

Flere som har rykket opp på ventelistene på de forskjellige skolene? Har gått fra 12 til 7 plass i Oslo, noen sjans der tro? Får inntrykk av at mange takker nei til studieplass

Jeg takket nei til venteliste i Oslo. Stod som nummer 1 på ventelisten, men vil heller til Bodø så jeg starter der. Da blir min venteliste plass ledig

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Tips til alle som skal leie privat via finn for eksempel. Husk å les nøye gjennom kontrakten før dere signerer. Pass på useriøse krav o.l i en kontrakt. IKKE INNGÅ MUNTLIGE AVTALER. Hvis det skjærer seg i verste fall så er forbrukerrådet et fint sted å hente inn informasjon før du/dere betaler noe for eksempel. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Student-202X skrev (24 minutter siden):

Kom inn i Stavern, men er på 6. plass på venteliste til Oslo nå

Har du flyttet deg mange plasser siden vi fikk svar? Bare for å se at det ikke er en bug hos meg😂

 

Edit; Tenkte ikke langt nok her🤦🏼‍♀️Selvfølgelig er det mer aktivitet hos meg som er så langt bak, da flere i midten sikkert takker nei. Tenkte et øyeblikk at 40 stk var tatt inn fra venteliste

Endret av Student2538
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Student-202X skrev (4 minutter siden):

Langt bak på ventelister?

Ja veldig langt bak i Oslo og Stavern, typ starta på plass 130 og 90. I Bodø er jeg på noe og 20

Regner jo ikke med å komme inn noe sted, men skulle ønske ventelisten i Bodø hadde mer aktivitet🙊

Lenke til kommentar

Det er ikke noe mer en å takke ja på so vi må gjøre nå sant? Når vi har fått kvittering så er alt greit frem til skolestart? Ser tidligere at noen har registrert seg og betalt en form for avgift. Noen her som har gjort dette i år? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer til alle som kom inn!

Jeg gikk i Bodø ifjor og skal sies jeg var veldig skeptisk til å måtte flytte til Bodø da jeg var fra Østlandet. Men fyfader det miljøet og lærerne i Bodø er fantastiske!

Belag dere på MYE teori i starten, og etter jul så er det mye morsomme caser og praktiske øvelser og teori🥳

 

Lykke til, året går fortere enn man tror

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Gratulerer til alle som kom inn!

Jeg gikk i Bodø ifjor og skal sies jeg var veldig skeptisk til å måtte flytte til Bodø da jeg var fra Østlandet. Men fyfader det miljøet og lærerne i Bodø er fantastiske!

Belag dere på MYE teori i starten, og etter jul så er det mye morsomme caser og praktiske øvelser og teori🥳

 

Lykke til, året går fortere enn man tror

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...