Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Phssøker1999 said:

Vi som kom inn i Oslo, får vi noe mer info om skolestart osv annet enn oppmøte kl 08 12.august? 

Vi skulle vel få en sms uken før start med litt info tror jeg. Hvertfall en sms om å aktivere brukeren osv, så kanskje det er litt mer info når vi får tilgang på skolesiden/brukeren!😄

Lenke til kommentar
Bumblebee1337 skrev (På 18.7.2024 den 7:35 AM):

Hei, dere

gratulerer til alle som fikk studieplass. Til dere som ikke fikk det så ikke gi opp. Jeg personlig har søkt mer enn 5 forsøk og oppnådde drømmen min til slutt.

Til dere som kom inn i BODØ, send meg en DM så tenkte jeg og @Opptak23 å lage en fb gruppe/chat 😊.

Kan du sende meg dm også?☺️

Lenke til kommentar

En liten oppfordring til dere som ønsker å lage facebookgrupper; 

Uten å bli helt paranoid, men dette er et anonymt forum hvor man ikke med sikkerhet kan fastslå at samtlige er den de utgir seg for å være. Det er mange som har interesse av å få opplysninger om politi/politistudenter ikke nødvendigvis med gode hensikter. Fra da jeg studerte for tre år tilbake lagde alltid B3-studentene facebookgrupper like før/rett etter skolestart ettersom de hadde oversikt over reelle studenter. Et lite tips kan derfor være å vente med dette. Eventuelt at man utviser forsiktighet med hva man opplyser om av person -og skoleinformasjon. Det meste av informasjon vedr skolestart som er nødvendig å vite skal stå på politihøgskolen sine nettsider. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Enig med siste. 

Det er alltid noen som aktivt søker informasjon om ansatte i politiet. Enten fordi de "bare" har en ufarlig og sær interesse men også fordi det kan tenkes å brukes til noe annet.

La faddere lage Facebook - grupper  / felleschatter. Ikke oppgi personlig informasjon til en bruker på diskusjon.no. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Max123 skrev (2 timer siden):

En liten oppfordring til dere som ønsker å lage facebookgrupper; 

Uten å bli helt paranoid, men dette er et anonymt forum hvor man ikke med sikkerhet kan fastslå at samtlige er den de utgir seg for å være. Det er mange som har interesse av å få opplysninger om politi/politistudenter ikke nødvendigvis med gode hensikter. Fra da jeg studerte for tre år tilbake lagde alltid B3-studentene facebookgrupper like før/rett etter skolestart ettersom de hadde oversikt over reelle studenter. Et lite tips kan derfor være å vente med dette. Eventuelt at man utviser forsiktighet med hva man opplyser om av person -og skoleinformasjon. Det meste av informasjon vedr skolestart som er nødvendig å vite skal stå på politihøgskolen sine nettsider. 

Helt enig, vi har kjørt kontrollspørsmål 😊. Jeg låser også tråden rett etter skolestart så folk får kommunisert litt mtp venteliste osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
OscarMike1 skrev (1 time siden):

Enig med siste. 

Det er alltid noen som aktivt søker informasjon om ansatte i politiet. Enten fordi de "bare" har en ufarlig og sær interesse men også fordi det kan tenkes å brukes til noe annet.

La faddere lage Facebook - grupper  / felleschatter. Ikke oppgi personlig informasjon til en bruker på diskusjon.no. 

Helt enig med dere begge, vi har kjørt kontrollspørsmål 😊. Jeg låser også tråden rett etter skolestart så folk får kommunisert litt mtp venteliste osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med nyere modellene av MacBook Air i forhold til tidligere studier og evt PHS når det kommer til å skrive dokumenter, hverdagslig studieting og annet? Så at det var folk med i tråden som har studert tidligere på andre studier og PHS. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...