Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Havnesjefen skrev (8 timer siden):

Kom inn i Stavern, ventelieste i Oslo. Men de har beregnet karakterene ut fra feil vitnemål, så skal klage (Forbedret karakterer og sendt alt inn før fristen). Ønsker meg inn i Oslo og skal egentlig være godt innenfor snittet der. 

Oi, oppdater oss gjerne. Håper det går din vei.

Lenke til kommentar
Bumblebee1337 skrev (16 minutter siden):

Oi, oppdater oss gjerne. Håper det går din vei.

Takk for det. Satser på det løser seg😊 I følge samordna opptak skal man, om man klager på vedtaket innen 3 uker, ha rett på studieplass om det viser seg at det er gjort feil i poengberegningen og at man egentlig skulle fått tilbud ved det ordinære opptaket. Bare litt ekstra frustrerende når man har ventet så lenge på svar, også gjør de feil i beregningen. Så man bruke mye unødvendig tid og krefter på å få rettet opp igjen i det😅

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Havnesjefen skrev (2 minutter siden):

Takk for det. Satser på det løser seg😊 I følge samordna opptak skal man, om man klager på vedtaket innen 3 uker, ha rett på studieplass om det viser seg at det er gjort feil i poengberegningen og at man egentlig skulle fått tilbud ved det ordinære opptaket. Bare litt ekstra frustrerende når man har ventet så lenge på svar, også gjør de feil i beregningen. Så man bruke mye unødvendig tid og krefter på å få rettet opp igjen i det😅

Det skjønner jeg veldig godt.. Krysser fingrene for deg 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Noen som vet noe ang dette med venteliste? Ser jo supplering er 29ende, men kan ventelisteplass komme før det? Er jo nummer 1 i Oslo, men trenger mer tid enn under 2 uker på å flytte ut fra nåværende sted…

Lenke til kommentar
Akbo skrev (1 time siden):

Noen som vet noe ang dette med venteliste? Ser jo supplering er 29ende, men kan ventelisteplass komme før det? Er jo nummer 1 i Oslo, men trenger mer tid enn under 2 uker på å flytte ut fra nåværende sted…

Du kan komme inn før suppleringsopptaket ja, men da må en som har fått studieplass takke nei eller at han/hun takker ja men står på venteliste til et annet studie med høyere snitt og kommer inn der etter hvert.

Lenke til kommentar
Akbo skrev (11 timer siden):

Noen som vet noe ang dette med venteliste? Ser jo supplering er 29ende, men kan ventelisteplass komme før det? Er jo nummer 1 i Oslo, men trenger mer tid enn under 2 uker på å flytte ut fra nåværende sted…

Mener å ha lest at all fremgang i venteliste før suppleringsopptak kun er folk som trekker seg fra venteliste, ikke at folk kommer inn

Lenke til kommentar

Jeg har fulgt med på denne tråden i år, synes det har hvert spennende å følge prosessen litt da jeg skal søke neste år. Noen andre som skal søke neste år også?😃 når lages det ny tråd ?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Annii skrev (57 minutter siden):

Jeg har fulgt med på denne tråden i år, synes det har hvert spennende å følge prosessen litt da jeg skal søke neste år. Noen andre som skal søke neste år også?😃 når lages det ny tråd ?

Så moro, usikker om jeg skal fortsette å lage tråd siden @Krimt3kstoppet å gjøre en fantastisk innsats.

Lenke til kommentar
Bumblebee1337 skrev (9 timer siden):

Hei, dere

gratulerer til alle som fikk studieplass. Til dere som ikke fikk det så ikke gi opp. Jeg personlig har søkt mer enn 5 forsøk og oppnådde drømmen min til slutt.

Til dere som kom inn i BODØ, send meg en DM så tenkte jeg og @Opptak23 å lage en fb gruppe/chat 😊.

Har sendt deg DM:)

Lenke til kommentar
Bumblebee1337 skrev (11 timer siden):

Hei, dere

gratulerer til alle som fikk studieplass. Til dere som ikke fikk det så ikke gi opp. Jeg personlig har søkt mer enn 5 forsøk og oppnådde drømmen min til slutt.

Til dere som kom inn i BODØ, send meg en DM så tenkte jeg og @Opptak23 å lage en fb gruppe/chat 😊.

Sendt melding! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...