Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024

Anbefalte innlegg

Phssøker97 skrev (2 timer siden):

Er det noen av dere som kom inn i Stavern som er født på 90-tallet?🥹😂 haha! Jeg er selv 97, men håper liksom ikke jeg er veeeldig mye eldre enn alle andre

99 her, kom inn i Stavern

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Havnesjefen skrev (8 timer siden):

Kom inn i Stavern, ventelieste i Oslo. Men de har beregnet karakterene ut fra feil vitnemål, så skal klage (Forbedret karakterer og sendt alt inn før fristen). Ønsker meg inn i Oslo og skal egentlig være godt innenfor snittet der. 

Oi, oppdater oss gjerne. Håper det går din vei.

Lenke til kommentar
Bumblebee1337 skrev (16 minutter siden):

Takk for det. Satser på det løser seg😊 I følge samordna opptak skal man, om man klager på vedtaket innen 3 uker, ha rett på studieplass om det viser seg at det er gjort feil i poengberegningen og at man egentlig skulle fått tilbud ved det ordinære opptaket. Bare litt ekstra frustrerende når man har ventet så lenge på svar, også gjør de feil i beregningen. Så man bruke mye unødvendig tid og krefter på å få rettet opp igjen i det😅

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Havnesjefen skrev (2 minutter siden):

Takk for det. Satser på det løser seg😊 I følge samordna opptak skal man, om man klager på vedtaket innen 3 uker, ha rett på studieplass om det viser seg at det er gjort feil i poengberegningen og at man egentlig skulle fått tilbud ved det ordinære opptaket. Bare litt ekstra frustrerende når man har ventet så lenge på svar, også gjør de feil i beregningen. Så man bruke mye unødvendig tid og krefter på å få rettet opp igjen i det😅

Det skjønner jeg veldig godt.. Krysser fingrene for deg 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Noen som vet noe ang dette med venteliste? Ser jo supplering er 29ende, men kan ventelisteplass komme før det? Er jo nummer 1 i Oslo, men trenger mer tid enn under 2 uker på å flytte ut fra nåværende sted…

Lenke til kommentar
Akbo skrev (1 time siden):

Noen som vet noe ang dette med venteliste? Ser jo supplering er 29ende, men kan ventelisteplass komme før det? Er jo nummer 1 i Oslo, men trenger mer tid enn under 2 uker på å flytte ut fra nåværende sted…

Du kan komme inn før suppleringsopptaket ja, men da må en som har fått studieplass takke nei eller at han/hun takker ja men står på venteliste til et annet studie med høyere snitt og kommer inn der etter hvert.

Lenke til kommentar

Hei, dere

gratulerer til alle som fikk studieplass. Til dere som ikke fikk det så ikke gi opp. Jeg personlig har søkt mer enn 5 forsøk og oppnådde drømmen min til slutt.

Til dere som kom inn i BODØ, send meg en DM så tenkte jeg og @Opptak23 å lage en fb gruppe/chat 😊.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Akbo skrev (11 timer siden):

Mener å ha lest at all fremgang i venteliste før suppleringsopptak kun er folk som trekker seg fra venteliste, ikke at folk kommer inn

Lenke til kommentar
Bumblebee1337 skrev (15 timer siden):

Fått tilbakemelding nå om at de ikke hadde tatt med nyeste vitnemålet i beregningen. Det er rettet opp i, så får tilbud i Oslo🥳

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar

Jeg har fulgt med på denne tråden i år, synes det har hvert spennende å følge prosessen litt da jeg skal søke neste år. Noen andre som skal søke neste år også?😃 når lages det ny tråd ?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Annii skrev (57 minutter siden):

Jeg har fulgt med på denne tråden i år, synes det har hvert spennende å følge prosessen litt da jeg skal søke neste år. Noen andre som skal søke neste år også?😃 når lages det ny tråd ?

Så moro, usikker om jeg skal fortsette å lage tråd siden @Krimt3kstoppet å gjøre en fantastisk innsats.

Lenke til kommentar
Bumblebee1337 skrev (9 timer siden):

Hei, dere

gratulerer til alle som fikk studieplass. Til dere som ikke fikk det så ikke gi opp. Jeg personlig har søkt mer enn 5 forsøk og oppnådde drømmen min til slutt.

Til dere som kom inn i BODØ, send meg en DM så tenkte jeg og @Opptak23 å lage en fb gruppe/chat 😊.

Har sendt deg DM:)

Lenke til kommentar
Bumblebee1337 skrev (11 timer siden):

Hei, dere

Sendt melding! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...