Akbo Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Jeg er jo på venteliste nr 1 i Oslo, men fått plass i bodø. Ser at hvis jeg takker ja, så går venteliste plassen bort.. forslag på hva jeg skal gjøre?😫 Lenke til kommentar
Canhan95 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Just now, Akbo said: Jeg er jo på venteliste nr 1 i Oslo, men fått plass i bodø. Ser at hvis jeg takker ja, så går venteliste plassen bort.. forslag på hva jeg skal gjøre?😫 Trodde man kunne takke ja til studieplass men samtidig stå på venteliste? Tror jeg gjorde det i fjor😅 1 Lenke til kommentar
Akbo Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Canhan95 skrev (3 minutter siden): Trodde man kunne takke ja til studieplass men samtidig stå på venteliste? Tror jeg gjorde det i fjor😅 Jeg ringer phs tror jeg😅 må finne ut av dette hahaha Lenke til kommentar
Søker1232023 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Akbo skrev (13 minutter siden): Jeg er jo på venteliste nr 1 i Oslo, men fått plass i bodø. Ser at hvis jeg takker ja, så går venteliste plassen bort.. forslag på hva jeg skal gjøre?😫 Jeg står på venteliste samtidig som jeg fikk plass i Bodø. Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Søker1232023 skrev (3 minutter siden): Jeg står på venteliste samtidig som jeg fikk plass i Bodø. Kan jeg endre svaret mitt og sette meg på venteliste i Stavern, eller mister jeg plassen min i Bodø da?🫣Har jo takket ja alt.. Lenke til kommentar
Søker1232023 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli (endret) Opptak23 skrev (4 minutter siden): Kan jeg endre svaret mitt og sette meg på venteliste i Stavern, eller mister jeg plassen min i Bodø da?🫣Har jo takket ja alt.. Usikker. Hva hadde du på førsteplass? Endret 17. juli av Søker1232023 Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Søker1232023 skrev (1 minutt siden): Usikker. Hva hadde du på førsteplass? Bodø..hadde egt Stavern men bytta på det🤦🏽♀️ Lenke til kommentar
Phs20244 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Er det noen som vet om ett sted i kolektivt i Bodø? Noen som har funnet seg ett sted hvor det er ledige boplasser? Lenke til kommentar
Andreas0987 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Noen som vet om man som student kan parkere motorsykkel inne på skolens område i Oslo? Lenke til kommentar
Akbo Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Opptak23 skrev (21 minutter siden): Kan jeg endre svaret mitt og sette meg på venteliste i Stavern, eller mister jeg plassen min i Bodø da?🫣Har jo takket ja alt.. Jeg kunne ikke takke ja til venteplass og studieplass samtidig.. så har ikke trykka noen ting ennå Lenke til kommentar
Søker1232023 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Opptak23 skrev (15 minutter siden): Bodø..hadde egt Stavern men bytta på det🤦🏽♀️ Da tror jeg ikke du kan forandre det, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Akbo Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Betyr dette at jeg mister plassen i Bodø uansett? Eller har jeg den plassen uansett om jeg ikke får Oslo? Lenke til kommentar
Søker1232023 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Akbo skrev (1 minutt siden): Betyr dette at jeg mister plassen i Bodø uansett? Eller har jeg den plassen uansett om jeg ikke får Oslo? Det betyr at tilbudet i Bodø faller bort dersom du får ett nytt tilbud. Lenke til kommentar
Akbo Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Okei tusen takk for svar! Gratulerer til ALLE som kom inn❤️ 3 Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 17. juli Forfatter Del Skrevet 17. juli (endret) Hvor gamle er dere som kom inn i Bodø? 😆 Jeg er 30 og føler at jeg blir gammern på fadderuken 😂 Det stemmer at vi starter 13. august kl.12:15 i Bodø ikke sant? Endret 17. juli av Bumblebee1337 Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Bumblebee1337 skrev (3 minutter siden): Hvor gamle er dere som kom inn i Bodø? 😆 Jeg er 30 og føler at jeg blir gammern på fadderuken 😂 Det stemmer at vi starter 13. august kl.12:15 i Bodø ikke sant? Jeg er 25😊Ser sånn ut, ja! 1 Lenke til kommentar
phssøkern Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Kom inn i Oslo! Noen som vet hvor vi kan se timeplan, evt oppstart?🙏🏻 Lenke til kommentar
phssøker23 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli phssøkern skrev (1 minutt siden): Kom inn i Oslo! Noen som vet hvor vi kan se timeplan, evt oppstart?🙏🏻 Står i svarbrevet ditt på SO, gjorde hvertfall det med meg, jeg kom inn i stavern 2 Lenke til kommentar
phssøker98765 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Stavern her også!! Blir dritbra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg