Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LYKKE!!! JEG KOM IKN I OSLO!!! Dette er 3 året jeg prøver og har aldri kommet inn på noen av dem pga snitt.  Oslo har alltid vært 1.pri! Og det å komme inn i Oslo nå føles helt sykt ut!Å fy faeeen

Endret av Canhan95
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Phssøker97 skrev (7 minutter siden):

Er det noen av dere som kom inn i Stavern som er født på 90-tallet?🥹😂 haha! Jeg er selv 97, men håper liksom ikke jeg er veeeldig mye eldre enn alle andre

99 og Stavern her også😁 Tror ikke du har noe å bekymre deg for! Det vil nok være ganske blandet med alt mellom 20-30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Phssøker97 skrev (10 minutter siden):

Er det noen av dere som kom inn i Stavern som er født på 90-tallet?🥹😂 haha! Jeg er selv 97, men håper liksom ikke jeg er veeeldig mye eldre enn alle andre

Frykt ikke😂 Jeg er 35 og starter i Stavern 👵🏼

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Student2538 skrev (4 minutter siden):

Dere som er på venteliste, har plassen endret seg noe siden svarene kom? Er ganske langt nede på listen og har ikke endret seg, så lurer på om det oppdateres så og så ofte

Jeg aner ikke om det er slik i år også - men da jeg søkte første gangen ble jeg nr 10 på venteliste og plassen rikket seg ikke. Viste seg at de hadde tatt inn for mange, så selv når folk takket nei så forble ventelisten uendret. Men som sagt, er ikke sikkert de har gjort det i år☺️ regner med det kommer en daglig oppdatering på ventelisten kanskje? Mulig mer? 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...