Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TedMosby skrev (1 minutt siden):

Ikke fått e-post, men kunne se svaret når jeg logget inn på SO.

Da betyr det at serverne driver å laster opp svarene 🤔. Jeg har ikke fått opp noe på SO, men hvis du har fått tilbud så er det vel ikke så mye mer å tenke på vel?

Lenke til kommentar
Bumblebee1337 skrev (1 minutt siden):

Da betyr det at serverne driver å laster opp svarene 🤔. Jeg har ikke fått opp noe på SO, men hvis du har fått tilbud så er det vel ikke så mye mer å tenke på vel?

Tviler på at alle får svar samtidig, tar nok litt tid å oppdatere alle søknadene. Bare å være litt tålmodig :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
TedMosby skrev (15 minutter siden):

Men folkens, jeg tror ikke svar på søknad er det samme som at man blir student asap. Kanskje vi må vente litt etter å ha takket ja til tilbudet? Jeg får ikke logget inn i Studentweb selv om jeg har takket ja..

Endret av Student2538
Lenke til kommentar

Ææh så spennende at noen har fått svar!
 

Hva er det egentlig som kommer opp når man har fått svar? (Typisk «se svar på søknad» -  Altså inne på selve S.O. Kommer det på forsiden eller må man inn på selve søknaden? Husker ikke fra i fjor🤔

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Phssøker97 skrev (Akkurat nå):

Ææh så spennende at noen har fått svar!
 

Hva er det egentlig som kommer opp når man har fått svar? (Typisk «se svar på søknad» -  Altså inne på selve S.O. Kommer det på forsiden eller må man inn på selve søknaden? Husker ikke fra i fjor🤔

 

 

Mener å huske at det står «se tilbud» eller noe sånt istedenfor «se søknad»☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Phssøker97 skrev (1 minutt siden):

Ææh så spennende at noen har fått svar!
 

Hva er det egentlig som kommer opp når man har fått svar? (Typisk «se svar på søknad» -  Altså inne på selve S.O. Kommer det på forsiden eller må man inn på selve søknaden? Husker ikke fra i fjor🤔

 

 

Om jeg husker riktig så må du inn på meldinger🤔 

Lenke til kommentar

Ikke fått svar. 

Det er nok høy trafikk på SO som resulterer i at noen får svar før andre. Vi må også huske at vi som deltar i diskusjonen her er bare fåtall av søkerne. For alt vi vet så har nok flere fått svar 😊 Eller ikke……….

En ting som er sikkert er at dette kunne blitt gjort mer profesjonelt.. 

Lykke til alle sammen. Husk å prøv igjen hvis det ikke går veien.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, TedMosby said:

Men folkens, jeg tror ikke svar på søknad er det samme som at man blir student asap. Kanskje vi må vente litt etter å ha takket ja til tilbudet? Jeg får ikke logget inn i Studentweb selv om jeg har takket ja..

Hva ble snittet da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...