TedMosby Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Bumblebee1337 skrev (1 minutt siden): Har du fått svar på samordna opptak? Siden du har takket ja? Ikke fått e-post, men kunne se svaret når jeg logget inn på SO. 1 1 Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 17. juli Forfatter Del Skrevet 17. juli TedMosby skrev (1 minutt siden): Ikke fått e-post, men kunne se svaret når jeg logget inn på SO. Da betyr det at serverne driver å laster opp svarene 🤔. Jeg har ikke fått opp noe på SO, men hvis du har fått tilbud så er det vel ikke så mye mer å tenke på vel? Lenke til kommentar
TedMosby Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Bumblebee1337 skrev (1 minutt siden): Da betyr det at serverne driver å laster opp svarene 🤔. Jeg har ikke fått opp noe på SO, men hvis du har fått tilbud så er det vel ikke så mye mer å tenke på vel? Tviler på at alle får svar samtidig, tar nok litt tid å oppdatere alle søknadene. Bare å være litt tålmodig 1 Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 17. juli Forfatter Del Skrevet 17. juli TedMosby skrev (Akkurat nå): Tviler på at alle får svar samtidig, tar nok litt tid å oppdatere alle søknadene. Bare å være litt tålmodig Jepp, men gratulerer til deg da 😊 1 Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli (endret) TedMosby skrev (15 minutter siden): Men folkens, jeg tror ikke svar på søknad er det samme som at man blir student asap. Kanskje vi må vente litt etter å ha takket ja til tilbudet? Jeg får ikke logget inn i Studentweb selv om jeg har takket ja.. Endret 17. juli av Student2538 Lenke til kommentar
Phssøker97 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Ææh så spennende at noen har fått svar! Hva er det egentlig som kommer opp når man har fått svar? (Typisk «se svar på søknad» - Altså inne på selve S.O. Kommer det på forsiden eller må man inn på selve søknaden? Husker ikke fra i fjor🤔 1 Lenke til kommentar
Phssøker123456789 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Phssøker97 skrev (Akkurat nå): Ææh så spennende at noen har fått svar! Hva er det egentlig som kommer opp når man har fått svar? (Typisk «se svar på søknad» - Altså inne på selve S.O. Kommer det på forsiden eller må man inn på selve søknaden? Husker ikke fra i fjor🤔 Mener å huske at det står «se tilbud» eller noe sånt istedenfor «se søknad»☺️ 1 Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 17. juli Forfatter Del Skrevet 17. juli Phssøker97 skrev (1 minutt siden): Ææh så spennende at noen har fått svar! Hva er det egentlig som kommer opp når man har fått svar? (Typisk «se svar på søknad» - Altså inne på selve S.O. Kommer det på forsiden eller må man inn på selve søknaden? Husker ikke fra i fjor🤔 Om jeg husker riktig så må du inn på meldinger🤔 Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Flere som har fått svar? Trodde at alle fikk samtidig Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 17. juli Forfatter Del Skrevet 17. juli Ikke fått svar. Det er nok høy trafikk på SO som resulterer i at noen får svar før andre. Vi må også huske at vi som deltar i diskusjonen her er bare fåtall av søkerne. For alt vi vet så har nok flere fått svar 😊 Eller ikke………. En ting som er sikkert er at dette kunne blitt gjort mer profesjonelt.. Lykke til alle sammen. Husk å prøv igjen hvis det ikke går veien. 1 Lenke til kommentar
Phssøker1999 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Blir det opprettet en facebookgruppe eller lignende for alle som kommer inn på de ulike studiestedene, for skolestart/arrangementer osv? 1 Lenke til kommentar
PHS søker28 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Til dere spm har fått svar, kommer det opp nå poenggrensen for 2024? 1 Lenke til kommentar
Phssøker123456789 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli PHS søker28 skrev (5 minutter siden): Til dere spm har fått svar, kommer det opp nå poenggrensen for 2024? @TedMosby 1 Lenke til kommentar
Canhan95 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli 1 hour ago, TedMosby said: Men folkens, jeg tror ikke svar på søknad er det samme som at man blir student asap. Kanskje vi må vente litt etter å ha takket ja til tilbudet? Jeg får ikke logget inn i Studentweb selv om jeg har takket ja.. Hva ble snittet da? 3 Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Er i flere forumer for andre studier, samt i en Facebook-gruppe med over 30 andre hvor det diskuteres hele tiden, har ikke hørt om noen som har fått svar på SO ennå. @TedMosbykommer det opp hva snittet ble? Lenke til kommentar
Phssøker97 Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli (endret) The chokehold Samordna opptak har på meg akkurat nå… hadde et lite håp om at det skulle komme på slaget 12.00🥲 Endret 17. juli av Phssøker97 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg