Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bumblebee1337 skrev (1 minutt siden):

Ferdig registrert jeg også.. Ca. 18t igjen til svarene kommer hvis vi går ut i fra tidspunktene meldingen på samordna opptak i 2022 og 2023 ble sendt ur.

Får du også opp at du «ikke har studierett ved institusjonen dette semesteret»?

Lenke til kommentar

Ser det er fryktelig mye spekulasjoner nå rundt StudentWeb og om man har kommet inn eller ikke - dette kan for alt vi vet være en bug i systemet og hadde ikke lagt alt for mye i det.. svaret vil uansett mest sannsynlig komme i morgen så hold ut siste timene nå! Lykke til alle sammen, krysser fingrene🤞🏻

  • Liker 6
Lenke til kommentar
phs24 skrev (5 minutter siden):

ser flere skriver når svaret kom i 2022/23, er det noen som har kontroll på hvilket tidspunkt svaret kom på i årene før det?

Sjekka for 2021, og da står det bare 17ende, men ikke klokkeslett. Så tror vi bare må smøre oss med tålmodighet

Lenke til kommentar
31 minutes ago, phs24 said:

ser flere skriver når svaret kom i 2022/23, er det noen som har kontroll på hvilket tidspunkt svaret kom på i årene før det?

2023: 17.Juli kl.14.09

2022: 17.Juli kl.15.25

2021: 18.Juli kl.04.16

2020: 17.Juli kl.18.44

Dette var tidspunktet jeg fikk meldingen fra Samordna Opptak med «Les svarbrevet ditt i hovedopptaket»

 

Endret av Canhan95
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Canhan95 skrev (16 minutter siden):

2023: 17.Juli kl.14.09

2022: 17.Juli kl.15.25

2021: 18.Juli kl.04.16

2020: 17.Juli kl.18.44

Dette var tidspunktet jeg fikk meldingen fra Samordna Opptak med «Les svarbrevet ditt i hovedopptaket»

 

Hvis man gikk inn på Samordna opptak før de klokkeslettene, så kunne man allerede se svarslippen. Gikk inn på tråden for opptak 2023, og da folk meldte at de hadde svar, så var klokka 12:30 ish

  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Andreas0987 said:

Hvis man gikk inn på Samordna opptak før de klokkeslettene, så kunne man allerede se svarslippen. Gikk inn på tråden for opptak 2023, og da folk meldte at de hadde svar, så var klokka 12:30 ish

Ah okei greit å vite! Får satse på at det kommer like tidlig i morgen, blir gal av denne ventingen. I dag tror jeg må ha vært verdens lengste dag haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
TedMosby skrev (2 minutter siden):

Men folkens, jeg tror ikke svar på søknad er det samme som at man blir student asap. Kanskje vi må vente litt etter å ha takket ja til tilbudet? Jeg får ikke logget inn i Studentweb selv om jeg har takket ja..

Har du fått svar på samordna opptak? Siden du har takket ja?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...