Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg har gått på en annen høyskole tidligere, og mulig de bruker samme system, men det er et annet studentnummer enn jeg hadde før. Og når jeg prøver å logge inn på tidligere institusjon får jeg feilmelding og at studiet er fullført.

Husk at jeg har 4,4 i snitt så det er egentlig svært lite sannsynlig at jeg har kommet inn, men dette var jo litt rart

Lenke til kommentar
Student2538 skrev (2 minutter siden):

Men jeg har gått på en annen høyskole tidligere, og mulig de bruker samme system, men det er et annet studentnummer enn jeg hadde før. Og når jeg prøver å logge inn på tidligere institusjon får jeg feilmelding og at studiet er fullført.

Husk at jeg har 4,4 i snitt så det er egentlig svært lite sannsynlig at jeg har kommet inn, men dette var jo litt rart

Jeg har aldri gått høyere utdanning tidligere, så da er det kanskje derfor jeg ikke får logget inn? Eller er det flere her som ikke har vært logget inn i studentweb tidligere men fortsatt er inne?

Lenke til kommentar
Phssøker1999 skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri gått høyere utdanning tidligere, så da er det kanskje derfor jeg ikke får logget inn? Eller er det flere her som ikke har vært logget inn i studentweb tidligere men fortsatt er inne?

Jeg har ikke studert tidligere og jeg får logget inn

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Phssøker1999 skrev (7 minutter siden):

Jeg har aldri gått høyere utdanning tidligere, så da er det kanskje derfor jeg ikke får logget inn? Eller er det flere her som ikke har vært logget inn i studentweb tidligere men fortsatt er inne?

Kan jo også være at ikke alle får det på likt? 

Lenke til kommentar
Akbo skrev (50 minutter siden):

Jeg har tilgang, men når det kommer til registrering av fag så får jeg at jeg ikke har studierett. Det kan jo være fordi man ikke har takket ja til studieplass? 

Eller at man ikke har fått studieplass😅Tror helt ærlig at det at vi får logget på studieweb enten er en bug, eller så har alle som har kommet videre i søknadsprosessen (før hovedopptak) tilgang

Lenke til kommentar
On 14.7.2024 at 9:09 PM, Canhan95 said:

Har faktisk vurdert det! Har fått studieplass på Cybersikkerhet til høsten allerede på Kristiania. Tenkte egentlig å bruke den som en backup, men hadde vært artig å gå begge. Er bare redd det skal bli litt for mye. Hvordan syntes du det er å IT ved siden av politiutdanningen?

Gøy! Er samme studie jeg går nå som jeg skal kombinere😊

Lenke til kommentar
marie88 skrev (3 minutter siden):

Da har jeg også sjekket. Har en bachelor fra før og har fått et helt nytt studentnummer når jeg logger inn phs StudentWeb. 

Får du også opp at du ikke har studierett? Og hva har du i snitt om jeg kan spørre?

Lenke til kommentar
marie88 skrev (22 minutter siden):

Fikk semesterregistrert meg😅🫣 Dritnervøs😂 Får opp at jeg ikke har studierett (henger nok sammen med at vi ikke har takket ja), men at jeg er registrert for høst 24. 

har 51.7

IMG_4619.png

Hva trykket du på aktive emner?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...