phsstudent2024 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Bumblebee1337 skrev (1 minutt siden): Flere som kommer seg så langt? Husk å sensurer privat informasjon når dere legger ut vedlegg foresten! Ja kom meg så langt, fikk også mail om å fullføre prosessen, for jeg fullførte ikke. Blir en jævla seig tid før det svaret kommer as, konstant hjertet i halsen Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 16. juli Forfatter Del Skrevet 16. juli Canhan95 skrev (2 minutter siden): Ja kommer meg hit. Har du prøvd å fullføre den? Nei😂 Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 16. juli Forfatter Del Skrevet 16. juli phsstudent2024 skrev (1 minutt siden): Ja kom meg så langt, fikk også mail om å fullføre prosessen, for jeg fullførte ikke. Blir en jævla seig tid før det svaret kommer as, konstant hjertet i halsen Jeg er på kveldsvakt og er kvalm nå😂 Lenke til kommentar
Student-202X Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Opptak23 skrev (2 minutter siden): Jeg kommer også hit, men stresser meg at det står jeg ikke har studierett.. Tror kanskje det har noe med at man ikke har fått tilbudt plass enda eller ikke har takket ja. Fikk opp at jeg ikke hadde studierett da jeg logget inn både via phs og Oslomet. Kunne riktignok starte å semesterregistrere meg via phs, ikke oslomet Lenke til kommentar
Canhan95 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Just now, Bumblebee1337 said: Jeg er på kveldsvakt og er kvalm nå😂 Ga bort vakten min for både i dag og i morgen jeg🤣 Lenke til kommentar
Søker1232023 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Bumblebee1337 skrev (2 minutter siden): Jeg er på kveldsvakt og er kvalm nå😂 Samme her🤣 Lenke til kommentar
phsstudent2024 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Bumblebee1337 skrev (1 minutt siden): Jeg er på kveldsvakt og er kvalm nå😂 Fy, så jævlig 😂 Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Er det noen som ikke klarer å logge inn på StudentWeb? 1 Lenke til kommentar
Phssøker1999 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Student2538 skrev (Akkurat nå): Er det noen som ikke klarer å logge inn på StudentWeb? Ja, blir helt kvalm her jeg sitter!! Får bare opp «Innlogging feilet. Forsøk å logge inn på nytt. Hvis problemet vedvarer kontakt support» Lenke til kommentar
OG24 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Phssøker1999 skrev (1 minutt siden): Ja, blir helt kvalm her jeg sitter!! Får bare opp «Innlogging feilet. Forsøk å logge inn på nytt. Hvis problemet vedvarer kontakt support» Samme her Lenke til kommentar
Akbo Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Phssøker1999 skrev (2 minutter siden): Ja, blir helt kvalm her jeg sitter!! Får bare opp «Innlogging feilet. Forsøk å logge inn på nytt. Hvis problemet vedvarer kontakt support» Prøvd med bank-id? Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Syns det er rart at noen med høyere snitt enn meg ikke får logget inn, men noen med lavere får logget inn..dette gir ikke mening Lenke til kommentar
Anonym s Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Phssøker1999 skrev (2 minutter siden): Ja, blir helt kvalm her jeg sitter!! Får bare opp «Innlogging feilet. Forsøk å logge inn på nytt. Hvis problemet vedvarer kontakt support» Hmm rart, for du har høyere snitt enn meg. Jeg har 51,2. Har du søkt alle stedene? Lenke til kommentar
Phssøker1999 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Opptak23 skrev (Akkurat nå): Syns det er rart at noen med høyere snitt enn meg ikke får logget inn, men noen med lavere får logget inn..dette gir ikke mening Jeg har 52,5 og får ikke logget inn Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 16. juli Forfatter Del Skrevet 16. juli Er det noen her som får logget inn, men får ikke opp «start registrering»? Lenke til kommentar
Phssøker123456789 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Tror det står for nesten alle som logger inn at man ikke har studierett. Det er nok fordi vi ikke har takket ja. Jeg har 59 i snitt og det står det på meg også Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Opptak23 skrev (1 minutt siden): Syns det er rart at noen med høyere snitt enn meg ikke får logget inn, men noen med lavere får logget inn..dette gir ikke mening Enig! Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Men tror dere at det at vi får logget inn betyr at vi er inne? Gir jo lite mening at jeg med 4 i snitt er inne men ikke de med over 5 som ikke får logget inn 1 Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Men jeg får jo opp studentnummer og hele pakka, og det er et annet studentnummer enn på mitt forrige studie Lenke til kommentar
Phssøker1999 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Anonym s skrev (1 minutt siden): Hmm rart, for du har høyere snitt enn meg. Jeg har 51,2. Har du søkt alle stedene? Ja søkt alle tre steder! Skreller av noen måneder av livet nå ass, dette er pain 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg