Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Canhan95 skrev (Akkurat nå):

Hvordan klarer du å logge inn uten å velge institusjon? Jeg får ikke til uten å måtte velge 

nei, jeg valgte forskjellige institusjoner, om jeg fikk til å logge inn med flere så tenkte jeg at det var tilfeldig at jeg klarte å logge inn med politihøgskolen også, men det gikk kun når jeg valgte politihøgskolen som institusjon
 

Akbo skrev (1 minutt siden):

 

Jeg fikk denne her når jeg logga inn? Er det håp🥺

Akkurat det samme hos meg!! Bortsett fra at nederst på meg, under de to varslene står det at jeg ikke har studierett, men det ser jeg ikke står hos deg?? Eller står det deg lengre ned 

Lenke til kommentar
phsstudent2024 skrev (1 minutt siden):

nei, jeg valgte forskjellige institusjoner, om jeg fikk til å logge inn med flere så tenkte jeg at det var tilfeldig at jeg klarte å logge inn med politihøgskolen også, men det gikk kun når jeg valgte politihøgskolen som institusjon
 

Akkurat det samme hos meg!! Bortsett fra at nederst på meg, under de to varslene står det at jeg ikke har studierett, men det ser jeg ikke står hos deg?? Eller står det deg lengre ned 

Står ikke noe om studierett hos meg. Kun det du leste som stod.. Kan ikke samordna opptak bare sende ut svar😫

Lenke til kommentar
PHS søker28 skrev (2 minutter siden):

Kan jeg spørre hva du har i snitt? Siden jeg fikk opp det samme hos meg, bare at det stod at jeg ikke har studierett dette semesteret

Det står at jeg ikke har studierett også, så ikke at det ikke stod på det bildet🙄Nå blei jeg stressa, hvorfor står det det hos noen men ikke andre?😭Har 52.1, hva med deg? 

Endret av Opptak23
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Opptak23 said:

Det står at jeg ikke har studierett også, så ikke at det ikke stod på det bildet🙄Nå blei jeg stressa, hvorfor står det det hos noen men ikke andre?😭Har 52.1, hva med deg? 

Jeg får opp at jeg ikke har studierett, men ser at du ikke får det. Men jeg har 54 i snitt så det gir ikke mening. Åååh kan ikke samordna bare gi ut svar😭

Lenke til kommentar
Bumblebee1337 skrev (1 minutt siden):

Flere som kommer seg så langt? 
 

Husk å sensurer privat informasjon når dere legger ut vedlegg foresten!

IMG_1537.jpeg

Jeg kommer også hit, men stresser meg at det står jeg ikke har studierett..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...