Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024


Anbefalte innlegg

Får også logget inn på StudentWeb. Men tror ikke dette har noe å si. Klarer også f.eks å logge inn på Universitetet i Oslo sin nettside, og starte semesterregistrering. Får bare lide til i morgen når svarer kommer😭😩

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får også logget inn på StudentWeb. Men tror ikke dette har noe å si. Klarer også f.eks å logge inn på Universitetet i Oslo sin nettside, og starte semesterregistrering. Får bare lide til i morgen når svarer kommer😭😩

Lenke til kommentar

Får også logget inn på StudentWeb. Men tror ikke dette har noe å si. Klarer også f.eks å logge inn på Universitetet i Oslo sin nettside, og starte semesterregistrering (har ikke søkt noe studie på UiO). Får bare lide til i morgen når svarer kommer😭😩

Endret av Canhan95
Lenke til kommentar
Anonym s skrev (11 minutter siden):

Whaat når jeg prøver så står det at jeg ikke har studierett dette semesteret ved den institusjonen, men nå har ikke jeg studert på flere år. Har ikke fått svar på samordna

Det samme står hos meg, men står jo fortsatt politihøgskolen, syns det er litt rart 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
phsstudent2024 skrev (1 minutt siden):

Jeg prøvde å logge inn med ulike institusjoner, men det gikk ikke. Når jeg brukte «politihøgskolen» så fikk jeg logget inn. Tør ikke å feire noe for tidlig, men kan flere prøve å endre institusjon og se om det samme skjer med dem? 

Samme skjedde med meg! Men jeg tar ingenting på forskudd. Tror det er best at vi har is i magen og krysser fingrene for svar imorgen!

Lenke til kommentar
PHS søker28 skrev (1 minutt siden):

Jeg har både logget inn på Studentweb via phs og via uia. På phs stod det "start registrering" mens på uia stod det kun "du har ikke studierett dette semesteret".  

Jeg kan også starte registrering, men står rett under at jeg ikke har studierett. Stod det dette hos deg og hos phs?

Lenke til kommentar
PHS søker28 skrev (2 minutter siden):

Jeg har både logget inn på Studentweb via phs og via uia. På phs stod det "start registrering" mens på uia stod det kun "du har ikke studierett dette semesteret".  

Står også start registrering på politihøgskolen hos meg også, samtidig som det står at jeg ikke har studierett dette semesteret

Lenke til kommentar
3 minutes ago, PHS søker28 said:

Jeg har både logget inn på Studentweb via phs og via uia. På phs stod det "start registrering" mens på via stod det kun "du har ikke studierett dette semesteret".  

Bla helt nederst på siden når du er logget inn på PHS, der står samme meldingen som står på siden til UiA, hvertfall hos meg

Endret av Canhan95
Lenke til kommentar

Står også det samme på min. Både start registrering men at jeg ikke har studierett. Men tror det med at vi «ikke har studierett» handler om at vi ikke har registrert oss til emner eller betalt semesteravgift osv. Tviler på at det er helt tilfeldig at det står politihøgskolen når jeg kun logger inn med fødselsnummer uten å velge noe institusjon

Lenke til kommentar
Just now, Phssøker123456789 said:

Står også det samme på min. Både start registrering men at jeg ikke har studierett. Men tror det med at vi «ikke har studierett» handler om at vi ikke har registrert oss til emner eller betalt semesteravgift osv. Tviler på at det er helt tilfeldig at det står politihøgskolen når jeg kun logger inn med fødselsnummer uten å velge noe institusjon

Hvordan klarer du å logge inn uten å velge institusjon? Jeg får ikke til uten å måtte velge 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...