Canhan95 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Får også logget inn på StudentWeb. Men tror ikke dette har noe å si. Klarer også f.eks å logge inn på Universitetet i Oslo sin nettside, og starte semesterregistrering. Får bare lide til i morgen når svarer kommer😭😩 Lenke til kommentar
Canhan95 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Får også logget inn på StudentWeb. Men tror ikke dette har noe å si. Klarer også f.eks å logge inn på Universitetet i Oslo sin nettside, og starte semesterregistrering. Får bare lide til i morgen når svarer kommer😭😩 Lenke til kommentar
Canhan95 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli (endret) Får også logget inn på StudentWeb. Men tror ikke dette har noe å si. Klarer også f.eks å logge inn på Universitetet i Oslo sin nettside, og starte semesterregistrering (har ikke søkt noe studie på UiO). Får bare lide til i morgen når svarer kommer😭😩 Endret 16. juli av Canhan95 Lenke til kommentar
phsstudent2024 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Jeg prøvde å logge inn med ulike institusjoner, men det gikk ikke. Når jeg brukte «politihøgskolen» så fikk jeg logget inn. Tør ikke å feire noe for tidlig, men kan flere prøve å endre institusjon og se om det samme skjer med dem? Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Anonym s skrev (11 minutter siden): Whaat når jeg prøver så står det at jeg ikke har studierett dette semesteret ved den institusjonen, men nå har ikke jeg studert på flere år. Har ikke fått svar på samordna Det samme står hos meg, men står jo fortsatt politihøgskolen, syns det er litt rart 1 Lenke til kommentar
PHS søker28 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli (endret) Jeg har både logget inn på Studentweb via phs og via uia. På phs stod det "start registrering" mens på uia stod det kun "du har ikke studierett dette semesteret". Endret 16. juli av PHS søker28 Lenke til kommentar
Anony m Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli phsstudent2024 skrev (1 minutt siden): Jeg prøvde å logge inn med ulike institusjoner, men det gikk ikke. Når jeg brukte «politihøgskolen» så fikk jeg logget inn. Tør ikke å feire noe for tidlig, men kan flere prøve å endre institusjon og se om det samme skjer med dem? Samme skjedde med meg! Men jeg tar ingenting på forskudd. Tror det er best at vi har is i magen og krysser fingrene for svar imorgen! Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli PHS søker28 skrev (1 minutt siden): Jeg har både logget inn på Studentweb via phs og via uia. På phs stod det "start registrering" mens på uia stod det kun "du har ikke studierett dette semesteret". Jeg kan også starte registrering, men står rett under at jeg ikke har studierett. Stod det dette hos deg og hos phs? Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Student2538 skrev (Akkurat nå): Jeg kan også starte registrering, men står rett under at jeg ikke har studierett. Stod det dette hos deg og hos phs? Samme her, står begge deler Lenke til kommentar
phsstudent2024 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Student2538 skrev (Akkurat nå): Jeg kan også starte registrering, men står rett under at jeg ikke har studierett. Stod det dette hos deg og hos phs? Samme hos meg Lenke til kommentar
Anonym s Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli PHS søker28 skrev (2 minutter siden): Jeg har både logget inn på Studentweb via phs og via uia. På phs stod det "start registrering" mens på uia stod det kun "du har ikke studierett dette semesteret". Står også start registrering på politihøgskolen hos meg også, samtidig som det står at jeg ikke har studierett dette semesteret Lenke til kommentar
Canhan95 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli (endret) 3 minutes ago, PHS søker28 said: Jeg har både logget inn på Studentweb via phs og via uia. På phs stod det "start registrering" mens på via stod det kun "du har ikke studierett dette semesteret". Bla helt nederst på siden når du er logget inn på PHS, der står samme meldingen som står på siden til UiA, hvertfall hos meg Endret 16. juli av Canhan95 Lenke til kommentar
Phssøker1999 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Jeg får bare opp «Innlogging feilet. Forsøk å logge inn på nytt. Hvis problemet vedvarer kontakt support» uansett hvilken instutisjon jeg velger… blir stresset nå altså!! Lenke til kommentar
Student-202X Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Logget meg inn på StudentWeb via phs, hvor det stod at start registrering. Prøvde det samme med OsloMet, men da stod det ingenting. Bra tegn? Lenke til kommentar
Phssøker123456789 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Står også det samme på min. Både start registrering men at jeg ikke har studierett. Men tror det med at vi «ikke har studierett» handler om at vi ikke har registrert oss til emner eller betalt semesteravgift osv. Tviler på at det er helt tilfeldig at det står politihøgskolen når jeg kun logger inn med fødselsnummer uten å velge noe institusjon Lenke til kommentar
PHS søker28 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Student2538 skrev (3 minutter siden): Jeg kan også starte registrering, men står rett under at jeg ikke har studierett. Stod det dette hos deg og hos phs? Ja, samme hos meg! Lenke til kommentar
Phssøker1999 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Student-202X skrev (Akkurat nå): Logget meg inn på StudentWeb via phs, hvor det stod at start registrering. Prøvde det samme med OsloMet, men da stod det ingenting. Bra tegn? Hva bruker dere for å logge inn? Bankid med app? Lenke til kommentar
Akbo Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli (endret) phsstudent2024 skrev (44 minutter siden): Samme hos meg Jeg fikk denne her når jeg logga inn? Er det håp🥺 Endret 16. juli av Akbo Lenke til kommentar
Canhan95 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Just now, Phssøker123456789 said: Står også det samme på min. Både start registrering men at jeg ikke har studierett. Men tror det med at vi «ikke har studierett» handler om at vi ikke har registrert oss til emner eller betalt semesteravgift osv. Tviler på at det er helt tilfeldig at det står politihøgskolen når jeg kun logger inn med fødselsnummer uten å velge noe institusjon Hvordan klarer du å logge inn uten å velge institusjon? Jeg får ikke til uten å måtte velge Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Akbo skrev (Akkurat nå): Jeg fikk denne her når jeg logga inn? Er det håp🥺 Jeg får akkurat det samme🥺🥺🥺Nå trenger jeg svar på samordna!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg