Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Phssøker123456789 skrev (6 minutter siden):

Nei, bare logga inn på fødselsnummeret mitt på studentweb. Så sto det politihøgskolen der og at jeg kunne begynne å semesterregistrere meg osv 

Oi, det samme skjedde meg nå! Fikk logget inn, og det står politihøgskolen 

Lenke til kommentar
Phssøker123456789 skrev (4 minutter siden):

Nei, bare logga inn på fødselsnummeret mitt på studentweb. Så sto det politihøgskolen der og at jeg kunne begynne å semesterregistrere meg osv 

Har du vært høyskolestudent før? For jeg får også logget inn og får opp «start registrering» og det står også phs, men betyr dette nødvendigvis at man er inne? Når jeg trykker på resultater osv kommer resultater fra mitt tidligere studie

Lenke til kommentar
Phssøker123456789 skrev (6 minutter siden):

Nei, bare logga inn på fødselsnummeret mitt på studentweb. Så sto det politihøgskolen der og at jeg kunne begynne å semesterregistrere meg osv 

Whaat når jeg prøver så står det at jeg ikke har studierett dette semesteret ved den institusjonen, men nå har ikke jeg studert på flere år. Har ikke fått svar på samordna

Lenke til kommentar
Anonym s skrev (1 minutt siden):

Whaat når jeg prøver så står det at jeg ikke har studierett dette semesteret ved den institusjonen, men nå har ikke jeg studert på flere år. Har ikke fått svar på samordna

Men du får logget inn med PIN-kode osv?

Lenke til kommentar

Jeg får tilsendt pinkode fra en phs-Mail, og får logget inn, deretter kommer det «start registrering» eller noe sånn. Men så står det under at jeg ikke har studierett dette semesteret. Så lurer litt på om jeg kun får logget inn fordi jeg har studert før

Anonym s skrev (1 minutt siden):

Nei 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...