Student-202X Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Phssøker123456789 skrev (6 minutter siden): Men vet vi at det kommer i morgen og ikke i dag? Driver og sjekker hele tiden i dag jeg🤣 Det kom 17.juli i fjor, rundt kl 12:30 Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Phssøker123456789 skrev (4 minutter siden): Tror noen har fått nå Sjekket akkurat, jeg har ikke fått noe😭 Lenke til kommentar
Anony m Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Phssøker123456789 skrev (8 minutter siden): Tror noen har fått nå Ikke gidd å kødd hvertfall.. Lenke til kommentar
Phssøker123456789 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Vet om noen som har fått svar på samordna, men ikke spesifikt phs! Lenke til kommentar
Phssøker123456789 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Har ikke fått, men er registrert på phs i studentweb tydelgivis😍 Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Phssøker123456789 skrev (1 minutt siden): Har ikke fått, men er registrert på phs i studentweb tydelgivis😍 Fikk du mail på det eller hvordan fant du ut det? Lenke til kommentar
Phssøker123456789 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Opptak23 skrev (2 minutter siden): Fikk du mail på det eller hvordan fant du ut det? Nei, bare logga inn på fødselsnummeret mitt på studentweb. Så sto det politihøgskolen der og at jeg kunne begynne å semesterregistrere meg osv Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Phssøker123456789 skrev (6 minutter siden): Nei, bare logga inn på fødselsnummeret mitt på studentweb. Så sto det politihøgskolen der og at jeg kunne begynne å semesterregistrere meg osv Oi, det samme skjedde meg nå! Fikk logget inn, og det står politihøgskolen Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Phssøker123456789 skrev (4 minutter siden): Nei, bare logga inn på fødselsnummeret mitt på studentweb. Så sto det politihøgskolen der og at jeg kunne begynne å semesterregistrere meg osv Har du vært høyskolestudent før? For jeg får også logget inn og får opp «start registrering» og det står også phs, men betyr dette nødvendigvis at man er inne? Når jeg trykker på resultater osv kommer resultater fra mitt tidligere studie Lenke til kommentar
Anonym s Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Phssøker123456789 skrev (6 minutter siden): Nei, bare logga inn på fødselsnummeret mitt på studentweb. Så sto det politihøgskolen der og at jeg kunne begynne å semesterregistrere meg osv Whaat når jeg prøver så står det at jeg ikke har studierett dette semesteret ved den institusjonen, men nå har ikke jeg studert på flere år. Har ikke fått svar på samordna Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Man må vel velge institutsjon før man logger inn, så er vel derfor det står politihøgskolen fordi man allerede har valgt det? Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Anonym s skrev (1 minutt siden): Whaat når jeg prøver så står det at jeg ikke har studierett dette semesteret ved den institusjonen, men nå har ikke jeg studert på flere år. Har ikke fått svar på samordna Men du får logget inn med PIN-kode osv? Lenke til kommentar
Anonym s Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Student2538 skrev (Akkurat nå): Men du får logget inn med PIN-kode osv? Nei Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Jeg får tilsendt pinkode fra en phs-Mail, og får logget inn, deretter kommer det «start registrering» eller noe sånn. Men så står det under at jeg ikke har studierett dette semesteret. Så lurer litt på om jeg kun får logget inn fordi jeg har studert før Anonym s skrev (1 minutt siden): Nei Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 16. juli Forfatter Del Skrevet 16. juli Opptak23 skrev (4 minutter siden): Oi, det samme skjedde meg nå! Fikk logget inn, og det står politihøgskolen Kan du dele link? Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 16. juli Forfatter Del Skrevet 16. juli Phssøker123456789 skrev (2 timer siden): Men vet vi at det kommer i morgen og ikke i dag? Driver og sjekker hele tiden i dag jeg🤣 Kommet den 17. juli i 2022 og 2023 hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg