Anony m Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Bumblebee1337 skrev (8 minutter siden): Hvilken helg?😂 Altså helgen før skolestart😂 Lenke til kommentar
Phssøker5518 Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Skjer fadderuken uken før skolestart? Eller er det samme uke som skolestart? Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 12. juli Forfatter Del Skrevet 12. juli Anony m skrev (35 minutter siden): Altså helgen før skolestart😂 Så 8-9. august? Tenker det samme selv Lenke til kommentar
Anony m Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Bumblebee1337 skrev (6 minutter siden): Så 8-9. august? Tenker det samme selv Ja noe i den duren! Lenke til kommentar
Phssøker5518 Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Er skolestart 12. august? Ikke 19. ? Lenke til kommentar
phssøker98765 Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Phssøker5518 skrev (5 minutter siden): Er skolestart 12. august? Ikke 19. ? Tror fadderuka starter 12 august! Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 12. juli Forfatter Del Skrevet 12. juli Phssøker5518 skrev (21 minutter siden): Er skolestart 12. august? Ikke 19. ? Er det noen skoler som starter 19.? Kan skjønne noen starter 19. hvis de har fadderuken uken før skolen starter. Lenke til kommentar
phssøker24 Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli Phssøker5518 skrev (På 12.7.2024 den 12:47 PM): Skjer fadderuken uken før skolestart? Eller er det samme uke som skolestart? https://www.politihogskolen.no/for-studenter/ny-student/studiestart-bachelor-politiutdanning/ "Fadderuke arrangeres samme uke dere starter opp hos oss. Dere får mer informasjon ved oppstart." Lenke til kommentar
Andreas0987 Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli Spent på om vi får svar i morgen, men ser for meg at vi får det den 17. juli, ettersom det har vært sånn de siste to årene. Lenke til kommentar
Phssøker1999 Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli Andreas0987 skrev (1 time siden): Spent på om vi får svar i morgen, men ser for meg at vi får det den 17. juli, ettersom det har vært sånn de siste to årene. Så de pleier å sende ut svar før datoen de oppgir overalt, altså 20.juli? Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli Phssøker1999 skrev (9 minutter siden): Så de pleier å sende ut svar før datoen de oppgir overalt, altså 20.juli? Jepp, pleier å sendes ut 17.juli 1 Lenke til kommentar
Canhan95 Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli Hei alle, har søkt i år og er ganske sikker på at jeg kommer inn. Politi har alltid vært drømmen. Men statistikken på antall utdannet politi i jobb skremmer meg. Noen som har tenkt på dette? Er redd er vil bli et skikkelig slit med å få seg jobb etter endt utdanning Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 14. juli Forfatter Del Skrevet 14. juli Canhan95 skrev (1 time siden): Hei alle, har søkt i år og er ganske sikker på at jeg kommer inn. Politi har alltid vært drømmen. Men statistikken på antall utdannet politi i jobb skremmer meg. Noen som har tenkt på dette? Er redd er vil bli et skikkelig slit med å få seg jobb etter endt utdanning Hva har du i karaktersnitt? Lenke til kommentar
phssøkern Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli 1 hour ago, Canhan95 said: Hei alle, har søkt i år og er ganske sikker på at jeg kommer inn. Politi har alltid vært drømmen. Men statistikken på antall utdannet politi i jobb skremmer meg. Noen som har tenkt på dette? Er redd er vil bli et skikkelig slit med å få seg jobb etter endt utdanning Tror statestikken vil se helt annerledes ut om 3 år sammenlignet med idag, men du kan evt gjøre som meg ved å studere to studier på samme tid, en i IT og en i politi så kan du evt kombinere dersom det blir vanskelig å finne jobbe som ren politi. Lenke til kommentar
Canhan95 Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli 30 minutes ago, phssøkern said: Tror statestikken vil se helt annerledes ut om 3 år sammenlignet med idag, men du kan evt gjøre som meg ved å studere to studier på samme tid, en i IT og en i politi så kan du evt kombinere dersom det blir vanskelig å finne jobbe som ren politi. Har faktisk vurdert det! Har fått studieplass på Cybersikkerhet til høsten allerede på Kristiania. Tenkte egentlig å bruke den som en backup, men hadde vært artig å gå begge. Er bare redd det skal bli litt for mye. Hvordan syntes du det er å IT ved siden av politiutdanningen? Lenke til kommentar
Søker1232023 Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli Student2538 skrev (17 minutter siden): Får vi Mail når vi får svar? Ja, men svaret kommer først på nettsiden, så får man Mail ca en dag etterpå. 1 Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 15. juli Forfatter Del Skrevet 15. juli Noen som husker sånn cirka når på dagen svarene kommer på samordna opptak? Lenke til kommentar
Andreas0987 Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli Bumblebee1337 skrev (8 minutter siden): Noen som husker sånn cirka når på dagen svarene kommer på samordna opptak? 13-15 ish tida 3 Lenke til kommentar
Phssøker1999 Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli Flere enn meg som holder på å bli gal av denne ventingen eller??😅 Jeg har søkt alle 3 studiesteder, men med 52,5 i snitt er jeg veldig usikker på hvor/om jeg kommer inn. Har derfor ventet med å finne sted å bo til jeg vet sikkert. Flere som gjør det samme? Er planen å finne noe før skolestart eller evt å bli kjent med noen i fadderuken feks, og flytte sammen? jeg kjenner ingen andre som har søkt i år, så jeg starter på bar bakke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg