Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opptak23 skrev (2 minutter siden):

Er det noen her som kun har søkt i Oslo/Stavern, eller som ikke kommer til å takke ja til evt. plass i Bodø? Interessant å se, vet at noen kun vil gå i Oslo eller Stavern. 

Jeg har bare Oslo og Stavern👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Andreas0987 skrev (9 timer siden):

Jeg har Oslo på første, Stavern på andre og Bodø på tredje. Hvis jeg kommer inn i Oslo, kan jeg da likevel velge Stavern eller Bodø? Eller er man knyttet til førstevalget (så lenge man har snittet til det)? 

Man er knyttet til førstevalget dersom man har snittet, har du f.eks ikke snittet til Oslo vil du automatisk gå videre til det stedet som du har snittet til.

Lenke til kommentar
Anony m skrev (4 timer siden):

Man er knyttet til førstevalget dersom man har snittet, har du f.eks ikke snittet til Oslo vil du automatisk gå videre til det stedet som du har snittet til.

Så hvis jeg kommer inn på førstevalget, så kan jeg ikke velge andre eller tredjevalget?

Lenke til kommentar

Må bare få lov til å si til dere som begynner i Stavern til høsten; -gled dere!

Kan kun uttale meg om Stavern, men det er med hånden på hjertet et fantastisk studiested. NYT årene der, for før du vet ordet av det er det over. Selv om det er deilig å være ferdig utdannet savner jeg samholdet og studenthverdagen i Stavern hver dag… 

Tips til dere er å få hybel/leilighet nærmest mulig (i gå/sykkelavstand) fra skolen og stavern sentrum da stort sett alt av sosiale sammenkomster skjer der. 
 

Lykke til! 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Andreas0987 skrev (På 9.7.2024 den 11:43 PM):

Jeg har Oslo på første, Stavern på andre og Bodø på tredje. Hvis jeg kommer inn i Oslo, kan jeg da likevel velge Stavern eller Bodø? Eller er man knyttet til førstevalget (så lenge man har snittet til det)? 

Hvis du kommer inn i Oslo, må du velge Oslo ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Phssøker1999 skrev (23 minutter siden):

Hei! Vet noen hvilken dag vi får svar om vi kommer inn? Står 20.juli på PHS.no, men det er en lørdag, så er det noen som vet hvordan det funker da? 

Kommer nok i løpet av uka, håper på mandag og hvis ikke så tipper jeg innen onsdag.

Lenke til kommentar
Phssøker1999 skrev (11 minutter siden):

Altså nå førstkommende, 15.juli er det du håper på? Eller uken etter?

Nå mandag førstkommende! Er det jeg håper hvertfall, fordi denne ventingen er bare fæl

Lenke til kommentar
Phssøker1999 skrev (2 timer siden):

Altså nå førstkommende, 15.juli er det du håper på? Eller uken etter?

Nå førstkommende mandag! Håper virkelig det kommer på mandag, jeg begynner å bli litt smågal av den her ventingen..

Lenke til kommentar
Bumblebee1337 skrev (10 minutter siden):

Til dere som har søkt Bodø, hvis dere kommer inn. Når tenker dere å flytte oppover? Fikk Mail fra Student i Nord om registrere ankomst.

Tenker jeg kjører nedover før helgen, torsdag-fredag. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...