Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bumblebee1337 skrev (31 minutter siden):

Betyr dette at man kan faktisk klage hvis man ryker på intervjuet? Personlig har jeg aldri røket på intervjuet. Det er alltid karakterene som har tatt knekken på meg.. Så føler at det er typisk at når jeg forhåpentligvis har høyt nok studiepoeng så ryker jeg på intervjuet… 

IMG_1388.jpeg

Det samme med meg😭Er så nervøs. Men ja, har lest i tidligere tråder at man kan klage, men lurer litt selv på hvordan det evt fungerer..

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Søker1232023 skrev (12 minutter siden):

Virker ikke som de har sendt ut i dag, folk bruker å skrive her at de har fått. 

Vil heller tro at de som har fått avslag er ikke med på forumet her. Vi som har deltatt her er bare en liten brøkdel av det store bildet. Se for eksempel på dette bildet fra 2023.. 

Årets tråd er ikke i nærheten så aktiv som den i fjor. Det kan være pga jeg laget tråden mye senere enn det den har blitt gjort tidligere av Krimt3k. Eller andre grunner..

IMG_1393.jpeg

Lenke til kommentar
Bumblebee1337 skrev (7 minutter siden):

Vil heller tro at de som har fått avslag er ikke med på forumet her. Vi som har deltatt her er bare en liten brøkdel av det store bildet. Se for eksempel på dette bildet fra 2023.. 

Årets tråd er ikke i nærheten så aktiv som den i fjor. Det kan være pga jeg laget tråden mye senere enn det den har blitt gjort tidligere av Krimt3k. Eller andre grunner..

IMG_1393.jpeg

Enig, er lite aktivitet i dette forumet vs tidligere år. Så de har nok begynt å sende ut 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
phssøker98765 skrev (12 minutter siden):

Angående avslag på utvidet intervju. Jeg hadde satt meg opp på en venteliste til en bolig i Stavern. Han sendte meg melding nå og skrev om jeg fortsatt var med i prosessen, fordi flere han hadde pratet med hadde fått avslag på utvidet. Så det virker som de har sendt ut svar til noen?

Slik de har gjort det i tidligere år så virker det som at de ikke sender ut avslag på forskjellige dager, men samme dag. Så virker jo lovende dette da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...