Bumblebee1337 Skrevet 30. juni Forfatter Del Skrevet 30. juni Betyr dette at man kan faktisk klage hvis man ryker på intervjuet? Personlig har jeg aldri røket på intervjuet. Det er alltid karakterene som har tatt knekken på meg.. Så føler at det er typisk at når jeg forhåpentligvis har høyt nok studiepoeng så ryker jeg på intervjuet… Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 30. juni Del Skrevet 30. juni Bumblebee1337 skrev (31 minutter siden): Betyr dette at man kan faktisk klage hvis man ryker på intervjuet? Personlig har jeg aldri røket på intervjuet. Det er alltid karakterene som har tatt knekken på meg.. Så føler at det er typisk at når jeg forhåpentligvis har høyt nok studiepoeng så ryker jeg på intervjuet… Det samme med meg😭Er så nervøs. Men ja, har lest i tidligere tråder at man kan klage, men lurer litt selv på hvordan det evt fungerer.. 1 Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Lurer på når på dagen de slutter å sende ut avslag🫠 1 Lenke til kommentar
Søker1232023 Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Opptak23 skrev (1 time siden): Lurer på når på dagen de slutter å sende ut avslag🫠 Virker ikke som de har sendt ut i dag, folk bruker å skrive her at de har fått. Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 1. juli Forfatter Del Skrevet 1. juli Søker1232023 skrev (12 minutter siden): Virker ikke som de har sendt ut i dag, folk bruker å skrive her at de har fått. Vil heller tro at de som har fått avslag er ikke med på forumet her. Vi som har deltatt her er bare en liten brøkdel av det store bildet. Se for eksempel på dette bildet fra 2023.. Årets tråd er ikke i nærheten så aktiv som den i fjor. Det kan være pga jeg laget tråden mye senere enn det den har blitt gjort tidligere av Krimt3k. Eller andre grunner.. Lenke til kommentar
Søker889 Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Ser i tidligere forum at noen har ringt å hørt, men er kanskje litt sent å ringe nå mtp kontortid. Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Bumblebee1337 skrev (7 minutter siden): Vil heller tro at de som har fått avslag er ikke med på forumet her. Vi som har deltatt her er bare en liten brøkdel av det store bildet. Se for eksempel på dette bildet fra 2023.. Årets tråd er ikke i nærheten så aktiv som den i fjor. Det kan være pga jeg laget tråden mye senere enn det den har blitt gjort tidligere av Krimt3k. Eller andre grunner.. Enig, er lite aktivitet i dette forumet vs tidligere år. Så de har nok begynt å sende ut 1 Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 1. juli Forfatter Del Skrevet 1. juli Opptak23 skrev (Akkurat nå): Enig, er lite aktivitet i dette forumet vs tidligere år. Så de har nok begynt å sende ut Ja, er ikke noe poeng i å vente med det. Vil tro de som sitter med dette vil også bli ferdig med all maset rundt opptaket og ta ferie🙈. Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Bumblebee1337 skrev (Akkurat nå): Ja, er ikke noe poeng i å vente med det. Vil tro de som sitter med dette vil også bli ferdig med all maset rundt opptaket og ta ferie🙈. Jepp. Da jeg var på utvidet, sa hun at de pleier å bli ferdige før. Men senest fredag 05.07. 1 Lenke til kommentar
studentiår Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Er det bare de som hadde utvidet intervju som kan få avslag? Eller kan alle som tok egnethets-testen det? Lenke til kommentar
Søker1232023 Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli studentiår skrev (10 minutter siden): Er det bare de som hadde utvidet intervju som kan få avslag? Eller kan alle som tok egnethets-testen det? Bare de som hadde utvidet. Lenke til kommentar
Student-202X Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Søker1232023 skrev (12 minutter siden): Bare de som hadde utvidet. Så dem som ikke kom videre til utvidet intervju/ikke fikk bestått intervju, fikk avslag da? Trodde det var sånn at man fikk avslag denne uka, selvom man ikke hadde utvidet intervju. Men mulig jeg har trodd feil:) Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Student-202X skrev (2 minutter siden): Så dem som ikke kom videre til utvidet intervju/ikke fikk bestått intervju, fikk avslag da? Trodde det var sånn at man fikk avslag denne uka, selvom man ikke hadde utvidet intervju. Men mulig jeg har trodd feil:) 1 Lenke til kommentar
Student-202X Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Opptak23 skrev (13 minutter siden): Aha, se der ja! Da kan jeg puste lettet ut😆 Lenke til kommentar
phssøker98765 Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Angående avslag på utvidet intervju. Jeg hadde satt meg opp på en venteliste til en bolig i Stavern. Han sendte meg melding nå og skrev om jeg fortsatt var med i prosessen, fordi flere han hadde pratet med hadde fått avslag på utvidet. Så det virker som de har sendt ut svar til noen? 2 1 Lenke til kommentar
Søker889 Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli phssøker98765 skrev (12 minutter siden): Angående avslag på utvidet intervju. Jeg hadde satt meg opp på en venteliste til en bolig i Stavern. Han sendte meg melding nå og skrev om jeg fortsatt var med i prosessen, fordi flere han hadde pratet med hadde fått avslag på utvidet. Så det virker som de har sendt ut svar til noen? Slik de har gjort det i tidligere år så virker det som at de ikke sender ut avslag på forskjellige dager, men samme dag. Så virker jo lovende dette da. 1 Lenke til kommentar
Søkerma Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Høres lovende ut, men litt rart at ingen her har hørt noe😬😬 1 Lenke til kommentar
Phssøker5518 Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Vet om noen som ikke har blitt funnet egnet idag 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg