Phssøker97 Skrevet 19. juni Del Skrevet 19. juni I 2022 hadde jeg 49,6 og kom som nr. 10 på venteliste - trodde kanskje jeg skulle komme inn, men tallet rikka seg ikke. Viste seg at de på forhånd hadde tatt inn for mange slik at når folk takka nei så endra likevel ikke ventelisten seg🥲 i 2023 hadde jeg 50.0 i snitt og kom som nr. 53 på venteliste. Så aldri godt å forutsi hvordan det blir😅 Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 19. juni Forfatter Del Skrevet 19. juni Phssøker97 skrev (5 timer siden): I 2022 hadde jeg 49,6 og kom som nr. 10 på venteliste - trodde kanskje jeg skulle komme inn, men tallet rikka seg ikke. Viste seg at de på forhånd hadde tatt inn for mange slik at når folk takka nei så endra likevel ikke ventelisten seg🥲 i 2023 hadde jeg 50.0 i snitt og kom som nr. 53 på venteliste. Så aldri godt å forutsi hvordan det blir😅 Det kan du banne på.. Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 21. juni Forfatter Del Skrevet 21. juni Til dere som hadde våreksamen. Får vi svar på eksamen i dag? Eller kan det komme i løpet av helga eller mandag? Lenke til kommentar
Havnesjefen Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni Bumblebee1337 skrev (43 minutter siden): Til dere som hadde våreksamen. Får vi svar på eksamen i dag? Eller kan det komme i løpet av helga eller mandag? Vestland fylkeskommune sine sider sier at: Eksamensresultatet for skriftleg eksamen våren 2024 blir publisert i privatistportalen 22. juni klokka 12.00. Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni Bumblebee1337 skrev (7 timer siden): Til dere som hadde våreksamen. Får vi svar på eksamen i dag? Eller kan det komme i løpet av helga eller mandag? Jeg fikk mine karakterer nå😊Hadde eksamen i Akershus. Lenke til kommentar
Anony m Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni Bumblebee1337 skrev (8 timer siden): Til dere som hadde våreksamen. Får vi svar på eksamen i dag? Eller kan det komme i løpet av helga eller mandag? Fikk min skriftlig karakter i går. Hadde eksamen i Troms. Lenke til kommentar
Anonym s Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni Fikk min karakter nå og lander på 51,1 i snitt😬 hååper det holder🤞🏼🤞🏼 hva med dere? Er dere fornøyde? Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni (endret) Anonym s skrev (På 21.6.2024 den 3:15 PM): Fikk min karakter nå og lander på 51,1 i snitt😬 hååper det holder🤞🏼🤞🏼 hva med dere? Er dere fornøyde? 52.1 her🤞🏼🤞🏼🤞🏼 Endret 24. juni av Opptak23 Lenke til kommentar
Havnesjefen Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni Anonym s skrev (2 timer siden): Fikk min karakter nå og lander på 51,1 i snitt😬 hååper det holder🤞🏼🤞🏼 hva med dere? Er dere fornøyde? Endte på 5.5. Har Oslo på første. Regner med det burde holde mtp søkertallene. Håper det i alle fall😬 Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 21. juni Forfatter Del Skrevet 21. juni (endret) Anonym s skrev (8 timer siden): Fikk min karakter nå og lander på 51,1 i snitt😬 hååper det holder🤞🏼🤞🏼 hva med dere? Er dere fornøyde? Lander på 51.9 nå etter forbedring på eksamen. Fornøyd, men skulle gjerne hatt en karakter høyere på eksamen. Hvor har du søkt ? Endret 21. juni av Bumblebee1337 Lenke til kommentar
Anonym s Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni Bumblebee1337 skrev (11 timer siden): Lander på 51.9 nå etter forbedring på eksamen. Fornøyd, men skulle gjerne hatt en karakter høyere på eksamen. Hvor har du søkt ? Har søkt alle steder, men om det går veien så blir det nok Bodø☺️ 1 Lenke til kommentar
Hjalmar2000 Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni Anonym s skrev (23 timer siden): Fikk min karakter nå og lander på 51,1 i snitt😬 hååper det holder🤞🏼🤞🏼 hva med dere? Er dere fornøyde? 53,6 her! Stavern på første Lenke til kommentar
Anony m Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni Anonym s skrev (På 21.6.2024 den 3:15 PM): Fikk min karakter nå og lander på 51,1 i snitt😬 hååper det holder🤞🏼🤞🏼 hva med dere? Er dere fornøyde? 53, Bodø på første, håpe virkelig det går veien!! Lenke til kommentar
Politihøyskolensøker Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni 54,1 her, håper så inderlig på Oslo 🥹 Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Når jeg ser på snittet fra tidligere år, ganske langt tilbake, kan jeg ikke se at snittet i Bodø har vært høyere enn 51.8 i 2021? Lov å håpe at det ikke blir høyere enn noe i den duren i år😰 Lenke til kommentar
Student-202X Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Opptak23 skrev (1 time siden): Når jeg ser på snittet fra tidligere år, ganske langt tilbake, kan jeg ikke se at snittet i Bodø har vært høyere enn 51.8 i 2021? Lov å håpe at det ikke blir høyere enn noe i den duren i år😰 Tror ikke det har vært høyere enn det før. Var høyt pga færre studieplasser(400) enn i år + at det ikke var fysiske tester pga pandemien. Spent på hva snittet blir i år :D Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 28. juni Del Skrevet 28. juni (endret) Tviler men må bare høre - er det noen som har fått avslag på egnethet enda? (Av de som kom til utvidet). Vet det skal sendes ut første uka i juli, men de pleier ofte å bli ferdige med det før tiden. De begynner vel ikke å sende ut før på mandag Endret 28. juni av Opptak23 Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Opptak23 skrev (11 timer siden): Tviler men må bare høre - er det noen som har fått avslag på egnethet enda? (Av de som kom til utvidet). Vet det skal sendes ut første uka i juli, men de pleier ofte å bli ferdige med det før tiden. De begynner vel ikke å sende ut før på mandag De har jo skrevet at de sender ut første uka i juli, så tviler sterkt på at det skjer noe før det Lenke til kommentar
Søker1232023 Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Student2538 skrev (3 timer siden): De har jo skrevet at de sender ut første uka i juli, så tviler sterkt på at det skjer noe før det I fjor sendte de ut fredag 30.juni. Men det kan være fordi 1.juli var på en lørdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg