Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024


Anbefalte innlegg

I 2022 hadde jeg 49,6 og kom som nr. 10 på venteliste - trodde kanskje jeg skulle komme inn, men tallet rikka seg ikke. Viste seg at de på forhånd hadde tatt inn for mange slik at når folk takka nei så endra likevel ikke ventelisten seg🥲 

i 2023 hadde jeg 50.0 i snitt og kom som nr. 53 på venteliste. Så aldri godt å forutsi hvordan det blir😅

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Phssøker97 skrev (5 timer siden):

I 2022 hadde jeg 49,6 og kom som nr. 10 på venteliste - trodde kanskje jeg skulle komme inn, men tallet rikka seg ikke. Viste seg at de på forhånd hadde tatt inn for mange slik at når folk takka nei så endra likevel ikke ventelisten seg🥲 

i 2023 hadde jeg 50.0 i snitt og kom som nr. 53 på venteliste. Så aldri godt å forutsi hvordan det blir😅

 

Det kan du banne på..

Lenke til kommentar
Bumblebee1337 skrev (43 minutter siden):

Til dere som hadde våreksamen. Får vi svar på eksamen i dag? Eller kan det komme i løpet av helga eller mandag?

Vestland fylkeskommune sine sider sier at: Eksamensresultatet for skriftleg eksamen våren 2024 blir publisert i privatistportalen 22. juni klokka 12.00.

Lenke til kommentar
Anonym s skrev (8 timer siden):

Fikk min karakter nå og lander på 51,1 i snitt😬 hååper det holder🤞🏼🤞🏼 hva med dere? Er dere fornøyde?

Lander på 51.9 nå etter forbedring på eksamen. Fornøyd, men skulle gjerne hatt en karakter høyere på eksamen. Hvor har du søkt ?

Endret av Bumblebee1337
Lenke til kommentar
Opptak23 skrev (1 time siden):

Når jeg ser på snittet fra tidligere år, ganske langt tilbake, kan jeg ikke se at snittet i Bodø har vært høyere enn 51.8 i 2021? Lov å håpe at det ikke blir høyere enn noe i den duren i år😰

Tror ikke det har vært høyere enn det før. Var høyt pga færre studieplasser(400) enn i år + at det ikke var fysiske tester pga pandemien. Spent på hva snittet blir i år :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...