Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024


Anbefalte innlegg

Phs20244 skrev (5 timer siden):

Hadde tester den 14. mai, og ikke hørt noe så lurer virkelig på hvordan dem går igjennom intervjuene/rekkefølgen på ting.

Æææ nå får jeg ikke sove fordi jeg kom på dette😂 Jeg hadde også 14. og enda ikke hørt noe, men føler meg ABSOLUTT ikke trygg nei

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Phs20244 skrev (19 timer siden):

Vi får se, Ahaha tar ingenting for god fisk. Ble kalt inn til utvidet ifjor men kom videre etter det, men ble dessverre venteliste på grunn av karaktersnittet :)) men masse lykke til på intervjuv!

Kan du være snill og si noe om gangen i det utvidete intervjuet i fjor ? Hva ønsket de å snakke om

Lenke til kommentar
OG24 skrev (27 minutter siden):

Kan du være snill og si noe om gangen i det utvidete intervjuet i fjor ? Hva ønsket de å snakke om

Tror intervjuene vil være veldig ulik med tanke på at man sikkert får spørsmål rettet mot det de er usikre på hos vedkommende, og det vil jo være forskjellig

Lenke til kommentar
OG24 skrev (9 timer siden):

Kan du være snill og si noe om gangen i det utvidete intervjuet i fjor ? Hva ønsket de å snakke om

De følger en standardisert mal for alle søkerne, så er en del spørsmål som de spør rundt verdiene sine da og hvordan ville du løst/forholdt deg til det etc. Også hvis du evt har hatt kontakt med politiet før.

Lenke til kommentar

Var det flere som hadde tester i Oslo etter man var ferdig med svømmingen og hadde fått alt godkjent, som også etter man hadde dusjet bare ble sendt ut av lokalet? Føler/husker dem sa noe gratulerer på svømmingen med bestått men ikke noe mer en det etter man var ferdig dusjet osv, at man bare ble sendt ut? 

Lenke til kommentar
Phs20244 skrev (2 minutter siden):

Var det flere som hadde tester i Oslo etter man var ferdig med svømmingen og hadde fått alt godkjent, som også etter man hadde dusjet bare ble sendt ut av lokalet? Føler/husker dem sa noe gratulerer på svømmingen med bestått men ikke noe mer en det etter man var ferdig dusjet osv, at man bare ble sendt ut? 

Jeg tok testene i Bergen, og fikk alle øvelsene godkjent. Synes likevel det er rart at vi ikke får noen form for bekreftelse annet enn muntlig etter hver øvelse. Jeg tenker ikke at den paden de gikk å trykket på er et helt skuddsikkert system, så en bekreftelse av noe slag, skriftlig eller digitalt i det man er ferdig burde de kunne gi deltakerne for sikkerhets skyld.  

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Havnesjefen skrev (2 minutter siden):

Jeg tok testene i Bergen, og fikk alle øvelsene godkjent. Synes likevel det er rart at vi ikke får noen form for bekreftelse annet enn muntlig etter hver øvelse. Jeg tenker ikke at den paden de gikk å trykket på er et helt skuddsikkert system, så en bekreftelse av noe slag, skriftlig eller digitalt i det man er ferdig burde de kunne gi deltakerne for sikkerhets skyld.  

Enig ja. Men virker som det er flere som var i samme båt, så krysser fingrene på at det er ok 👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Phs20244 skrev (35 minutter siden):

Enig ja. Men virker som det er flere som var i samme båt, så krysser fingrene på at det er ok 👍🏻

Jeg regna bare med at alt var ok når de sa gratulerer etter svømminga.. ingen andre i garderoben heller som besto som gjorde noe annet enn å bare dra hjem tror jeg

Lenke til kommentar
Phs20244 skrev (1 time siden):

Enig ja. Men virker som det er flere som var i samme båt, så krysser fingrene på at det er ok 👍🏻

Jeg snakket med han Geir etter jeg var ferdig med alle øvelser, og spurte han om jeg skulle melde fra noen sted, men han sa at alt var i orden og at jeg bare kunne dra:) så det skal nok gå helt fint!

Endret av Anony m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...