Annii Skrevet 5. juni Del Skrevet 5. juni Tror snittet går veldig ned i år, så håper ikke det gjør at det blir masse fler søkere og høyere snitt igjen🙈 Lenke til kommentar
Hjalmar2000 Skrevet 5. juni Del Skrevet 5. juni Annii skrev (3 minutter siden): Tror snittet går veldig ned i år, så håper ikke det gjør at det blir masse fler søkere og høyere snitt igjen🙈 Tenker du flere søkere og høyere snitt til neste år? Lenke til kommentar
Annii Skrevet 5. juni Del Skrevet 5. juni Hjalmar2000 skrev (57 minutter siden): Tenker du flere søkere og høyere snitt til neste år? Jepp, håper jeg klarer å komme inn neste år Lenke til kommentar
Phssøker123456789 Skrevet 5. juni Del Skrevet 5. juni Er det ingen som har blitt innkalt i dag som hadde tester de siste datoene? 29,30,31? Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni Jeg ble kalt inn i dag. Hadde test 29.05 i Oslo☺️Noen andre? Lenke til kommentar
søker24 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni 20 minutes ago, Student2538 said: Jeg ble kalt inn i dag. Hadde test 29.05 i Oslo☺️Noen andre? Fikk idag jeg og, hadde test 30.05 Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 6. juni Forfatter Del Skrevet 6. juni Ble innkalt til utvidet intervju i dag jeg og, hadde tester 27.05. Lenke til kommentar
marie88 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni Denne prosessen er altfor nervepirrende. Sliter med å konsentrere meg på jobb om dagen 😂 Lenke til kommentar
Phssøker123456789 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni søker24 skrev (49 minutter siden): Fikk idag jeg og, hadde test 30.05 Hadde også 30, ikke fått noe ennå! Lenke til kommentar
Søker1232023 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni Ble innkalt nå og hadde tester 29.05. Lenke til kommentar
phs2024 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni Hvis man ikke besto fysiske tester får man da noe mail om det? Lenke til kommentar
Phssøker123456789 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni phs2024 skrev (1 minutt siden): Hvis man ikke besto fysiske tester får man da noe mail om det? Nei☺️ Lenke til kommentar
søker24 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni Noen som har vært på utvida opptakk før og kan fortelle noe om hva slags spørsmål de stiller? 🙂 1 Lenke til kommentar
Opptak23 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni (endret) Er det noen som har blitt innkalt som har noe på seg i politiets registre? Det kan vel være derfor man blir innkalt i såfall, og ikke nødvendigvis pga svarene på intervju og pc tester🤔 Endret 6. juni av Opptak23 Lenke til kommentar
søker24 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni 9 minutes ago, Opptak23 said: Er det noen som har blitt innkalt som har noe på seg i politiets registre? Det kan vel være derfor man blir innkalt i såfall, og ikke nødvendigvis pga svarene på intervju og pc tester🤔 Studerer allerede innenfor informasjonsikkerhet så egentlig ganske overasket på innkallelsen🫣 Lenke til kommentar
Phssøker123456789 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni søker24 skrev (3 minutter siden): Studerer allerede innenfor informasjonsikkerhet så egentlig ganske overasket på innkallelsen🫣 Hvordan følte du testene og «intervjuet» gikk da? Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni (endret) Opptak23 skrev (56 minutter siden): Er det noen som har blitt innkalt som har noe på seg i politiets registre? Det kan vel være derfor man blir innkalt i såfall, og ikke nødvendigvis pga svarene på intervju og pc tester🤔 Har vært vitne/fornærmet i to saker i forbindelse med jobb som dørvakt for flere år siden, og har ringt 112 et par ganger, stort sett i jobbsammenheng. Usikker på om det er slikt som vises i registeret? Men tenkte på det samme, er fort at de stiller spørsmål om sånt! Har du? Endret 6. juni av Student2538 Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni søker24 skrev (45 minutter siden): Studerer allerede innenfor informasjonsikkerhet så egentlig ganske overasket på innkallelsen🫣 Kom det frem under intervjuet hva du studerer? Har selv relevant utdannelse, men tror egentlig de vektlegger sånt lite fremfor hvordan man svarer på testene Lenke til kommentar
Phssøker123456789 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni Student2538 skrev (15 minutter siden): Kom det frem under intervjuet hva du studerer? Har selv relevant utdannelse, men tror egentlig de vektlegger sånt lite fremfor hvordan man svarer på testene Har du blitt kalt inn? Har også relevant bachelor så angrer egentlig nå på at jeg ikke sa det i intervjuet.. Lenke til kommentar
søker24 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni 57 minutes ago, Phssøker123456789 said: Hvordan følte du testene og «intervjuet» gikk da? Følte jeg svarte ganske bra, tror jeg er ganske flink på å holde en samtale aha. Var på intervju med lignende tester hos et it firma for et par uker siden og der scorte jeg over gjennomsnittet på så å si alle testene jeg tok. Dog har jeg et familiemedlem som tidligere har vært mye i kontakt med politiet pga rus og diverse så mulig det er dette som har vært en faktor. Aldri personlig vært i kontakt med politiet på en dårlig måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg