Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Annii skrev (3 minutter siden):

Tror snittet går veldig ned i år, så håper ikke det gjør at det blir masse fler søkere og høyere snitt igjen🙈

Tenker du flere søkere og høyere snitt til neste år? 

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Er det noen som har blitt innkalt som har noe på seg i politiets registre? Det kan vel være derfor man blir innkalt i såfall, og ikke nødvendigvis pga svarene på intervju og pc tester🤔

Endret av Opptak23
Lenke til kommentar
9 minutes ago, Opptak23 said:

Er det noen som har blitt innkalt som har noe på seg i politiets registre? Det kan vel være derfor man blir innkalt i såfall, og ikke nødvendigvis pga svarene på intervju og pc tester🤔

Studerer allerede innenfor informasjonsikkerhet så egentlig ganske overasket på innkallelsen🫣

Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
Opptak23 skrev (56 minutter siden):

Har vært vitne/fornærmet i to saker i forbindelse med jobb som dørvakt for flere år siden, og har ringt 112 et par ganger, stort sett i jobbsammenheng. Usikker på om det er slikt som vises i registeret? Men tenkte på det samme, er fort at de stiller spørsmål om sånt! Har du?

Endret av Student2538
Lenke til kommentar
søker24 skrev (45 minutter siden):

Studerer allerede innenfor informasjonsikkerhet så egentlig ganske overasket på innkallelsen🫣

Kom det frem under intervjuet hva du studerer? Har selv relevant utdannelse, men tror egentlig de vektlegger sånt lite fremfor hvordan man svarer på testene

Lenke til kommentar
Student2538 skrev (15 minutter siden):

Kom det frem under intervjuet hva du studerer? Har selv relevant utdannelse, men tror egentlig de vektlegger sånt lite fremfor hvordan man svarer på testene

Har du blitt kalt inn? Har også relevant bachelor så angrer egentlig nå på at jeg ikke sa det i intervjuet..

Lenke til kommentar
57 minutes ago, Phssøker123456789 said:

Hvordan følte du testene og «intervjuet» gikk da?

Følte jeg svarte ganske bra, tror jeg er ganske flink på å holde en samtale aha. Var på intervju med lignende tester hos et it firma for et par uker siden og der scorte jeg over gjennomsnittet på så å si alle testene jeg tok. Dog har jeg et familiemedlem som tidligere har vært mye i kontakt med politiet pga rus og diverse så mulig det er dette som har vært en faktor. Aldri personlig vært i kontakt med politiet på en dårlig måte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...