Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Phssøker123456789 skrev (10 minutter siden):

Gaanske sikker ja siden det virker som bare de som hadde tidlig har fått

Jaa skjønner, gir jo veldig mening. Men er jo en ekstremt liten andel som skriver i dette forumet, så for alt vi vet kan det være flere fra senere puljer som har fått

Lenke til kommentar
Helleland skrev (22 timer siden):

Så ingen som har fått innkalling som var på fysiske etter 21 mai? 

Fikk innkalling i går, og hadde fysisk 22 mai. I og med at de vurderer potensialet for å fullføre utdanningen, så regnet jeg med en innkalling. Jeg er helt sikkert blant de eldste søkerne, så regner med at min motivasjon ved å søke stilles spørsmål ved. 

Lenke til kommentar
Søker1232023 skrev (1 minutt siden):

I morgen og fredag igjen å vente på en mld man ikke vil ha for oss som hadde tester etter 24. mai da😅 

Står på nettsiden at man kan bli innkalt frem til midten av juni. Jeg regner meg ikke som «trygg» før slutten av neste uke 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
OG24 skrev (5 minutter siden):

Fikk innkalling i går, og hadde fysisk 22 mai. I og med at de vurderer potensialet for å fullføre utdanningen, så regnet jeg med en innkalling. Jeg er helt sikkert blant de eldste søkerne, så regner med at min motivasjon ved å søke stilles spørsmål ved. 

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar

I følge opptaksrapporten for 2023, så ble 48,7%% av alle som bestod fysiske tester, også innkalt til utvidet intervju. Av disse var det 25% som til slutt ble vurdert som ikke egnet (inkludert de som ikke møtte)

Lenke til kommentar
Akbo skrev (1 time siden):

Jeg fikk Mail nå om utvidet (så den komme). Så dere som ikke har fått Mail, må bare vente til svar i Juli

Fikk idag jeg også. Hadde fysiske 23.mai. Ser det var 49% som ble kalt inn ifjor og 23% av dem kom ikke videre. Så slaget er ikke tapt. Lykke til.  image.png.f1d0bed70cf1f8ebb2f752969ae92743.png

Lenke til kommentar
Politihøyskolensøker skrev (På 23.5.2024 den 5:01 PM):

Noen tidligere søkere som har tatt opp fag som privatist og vet hvordan mye karakterer legges inn?🥹 

Må tidligere videregående skole utstede nytt vitnemål? 

Hvis det er karakterer på gamle fag du har forbedret eller fag som gir realfagspoeng trenger du kun å legge inn kompetansebevis på Samordna opptak. Nye fag og fag som ikke gir realfagspoeng må du få lagt inn på vitnemål.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...