Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Matiasen skrev (20 minutter siden):

Nei, men helt grusomt å vente. Hadde 23 mai. Vet vi at det er rekkefølgen etter fysiske dem vurderer oss etter, eller er det bare noe vi tror?

Siden de går igjennom intervjuene fortløpende etter man har gjennomført fysisk test, er det logisk at det er rekkefølge deretter. Mener det var sånn i fjor. 

Endret av Søker1232023
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Phssøker123456789 skrev (57 minutter siden):

Er det egentlig vanlig å bli kalt inn til utvida på bakgrunn av dårlige resultater på pc-testene? Altså selv om «intervjuet» var bra?

Ja tror de ser på helheten 

Lenke til kommentar

Noen andre her som er i den situasjonen med at de har jobb med tre mnd oppsigelsestid?🥲 syns det er så vanskelig å vite hvordan man skal gjøre det «greiest» mulig når man ikke får svar før rundt 20.juli og ikke aner om man kommer inn… 

Lenke til kommentar
Phssøker97 skrev (12 timer siden):

Noen andre her som er i den situasjonen med at de har jobb med tre mnd oppsigelsestid?🥲 syns det er så vanskelig å vite hvordan man skal gjøre det «greiest» mulig når man ikke får svar før rundt 20.juli og ikke aner om man kommer inn… 

Jeg er i samme situasjon, usikker selv😅

Lenke til kommentar
studentiår skrev (2 minutter siden):

Har dere skaffet dere bolig i enten Stavern, Oslo eller Bodø? Vil liksom ikke vente for lenge med å søke...men også dumt om man ikke kommer inn.

Jeg har skaffet i Stavern og Bodø, og i Stavern og Bodø er det som regel sånn at kontrakten gjelder kun hvis du får tilbudt skoleplass☺️ Hvis du søker på student i nord kan du si opp kontrakten før 24 juli uten oppsigelsestid om du ikke får skoleplass

Lenke til kommentar
studentiår skrev (1 time siden):

Har dere skaffet dere bolig i enten Stavern, Oslo eller Bodø? Vil liksom ikke vente for lenge med å søke...men også dumt om man ikke kommer inn.

Jeg har skaffet leilighet der kontrakten bare gjelder hvis jeg kommer inn

Lenke til kommentar
søker24 skrev (På 28.5.2024 den 6:33 PM):

Fysiske tester nå på Torsdag! Blir løpingen som blir værst men har klart den når jeg har testet meg selv så håper det går på selve testen og🙏🏻

Du har ikke fått noe innkalling til intervju? Hadde fysisk samme dag som deg

Lenke til kommentar

Skjønner at det ikke er bare meg som desperat sjekker mail flere ganger til dagen😂Jeg hadde kveld 29 mai, har ikke fått noe. Kan alle som orker skrive hvilken dato dere hadde og om dere har fått?🙏🏼🙏🏼

Lenke til kommentar
Student2538 skrev (2 minutter siden):

Skjønner at det ikke er bare meg som desperat sjekker mail flere ganger til dagen😂Jeg hadde kveld 29 mai, har ikke fått noe. Kan alle som orker skrive hvilken dato dere hadde og om dere har fått?🙏🏼🙏🏼

hadde fysiske 21 mai i Oslo og har enda ikke fått🙏🏻

Lenke til kommentar
Student2538 skrev (4 minutter siden):

Hadde 30., ikke fått noe men kanskje ikke så rart ennå haha

Lenke til kommentar
Phssøker123456789 skrev (4 minutter siden):

Hadde 30., ikke fått noe men kanskje ikke så rart ennå haha

Nei ikke hvis det går etter rekkefølge på fysiske tester, men vet vi 100% at det er sånn det fungerer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...