Student2538 Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni (Med forbehold om at tall kan være feil!) Kom gjerne med innspill dersom dere har tall jeg ikke har fått med. Tok de siste årene (minus korona-årene) og et par vilkårlige år før det. Statistisk sett ser det jo ut som om snittet kan synke ganske kraftig? Hvis f eks 200 ryker/ikke møter på fysiske skal det ikke mer til enn 200+- i frafall på egnethet før de kun sitter igjen med 500 kvalifiserte. Er selvfølgelig umulig å si hva søkere har i snitt da selvfølgelig, men dette gir jo en slags indikasjon? 2 Lenke til kommentar
Phssøker5518 Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni Vet noen når vi blir innkalt til utvidet intervju og hvor mange som blir? Lenke til kommentar
OG24 Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni Adeleef skrev (1 time siden): Vet noen når vi blir innkalt til utvidet intervju og hvor mange som blir? Det er individuelt basert på om de er i tvil eller ikke. " Dersom nemnda er usikre på om du er egnet – enten basert på testresultatene dine, videointervjuet ditt, eller informasjonen om deg i politiets registre, gis du anledning til å gjennomføre et utvidet intervju. Et utvidet intervju gjennomføres på Teams, og gjøres av et medlem i opptaksnemnda. Intervjuet vil ta ca. 45 minutter og gjennomføres etter en standardisert intervjumal, slik at alle søkere blir behandlet så likt som mulig. Dersom du innkalles til et utvidet intervju, vil du bli varslet om dette innen 10. juni." Lenke til kommentar
Hjalmar2000 Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni (endret) De som er usikre skal vell få svar denne uken ja Endret 3. juni av Hjalmar2000 Lenke til kommentar
søker24 Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni 23 hours ago, Justituarius said: Gratulerer. Hvordan føltes kroppen etter løpetesten? Bestod alle i puljen alle testene? Var ganske knekt etterpå skal jeg være ærlig, spessielt løpingen var veldig tung for meg, så hjalp det heller ikke at jeg fikk hold mens jeg løpte og brukte sånn 5 min etterpå for å få igjen pusten da det gjorde helt sykt vondt å puste inn ordentlig. Tok ca 2 dager for meg før jeg følte meg skikkelig tilbake på trening igjen. Lenke til kommentar
Hjalmar2000 Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni Jeg vet om noen som har fått innkalling i til utvidet intervju i dag! Lenke til kommentar
phssøker23 Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni Hjalmar2000 skrev (10 minutter siden): Jeg vet om noen som har fått innkalling i til utvidet intervju i dag! spennende! vet du når personen var på fysiske tester? Lenke til kommentar
Phssøker123456789 Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni Tror vi færre blir innkalt til utvida intervju i år siden det er færre søkere? Lenke til kommentar
Søker1232023 Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni Phssøker123456789 skrev (6 minutter siden): Tror vi færre blir innkalt til utvida intervju i år siden det er færre søkere? Det burde ikke ha noe å si, men kan godt hende. Lenke til kommentar
Hjalmar2000 Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni (endret) phssøker23 skrev (2 timer siden): spennende! vet du når personen var på fysiske tester? phssøker23 skrev (2 timer siden): spennende! vet du når personen var på fysiske tester? Jeg hadde samme dag som vedkommende, så 21 Mai (Bergen)! Og jeg har ikke fått noe Endret 3. juni av Hjalmar2000 Lenke til kommentar
Hjalmar2000 Skrevet 3. juni Del Skrevet 3. juni phssøker23 skrev (2 timer siden): spennende! vet du når personen var på fysiske tester? Jeg hadde samme dag som vedkommende, så 21 Mai (Bergen)! Og jeg har ikke fått noe 1 Lenke til kommentar
OG24 Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni Student2538 skrev (På 3.6.2024 den 3:22 AM): (Med forbehold om at tall kan være feil!) Kom gjerne med innspill dersom dere har tall jeg ikke har fått med. Tok de siste årene (minus korona-årene) og et par vilkårlige år før det. Statistisk sett ser det jo ut som om snittet kan synke ganske kraftig? Hvis f eks 200 ryker/ikke møter på fysiske skal det ikke mer til enn 200+- i frafall på egnethet før de kun sitter igjen med 500 kvalifiserte. Er selvfølgelig umulig å si hva søkere har i snitt da selvfølgelig, men dette gir jo en slags indikasjon? Tenkte ikke på å notere ned antall grupper for fysiske tester. Det ville jo gitt en god indikasjon på hvor mange som fikk innkalling, og deretter kunne man lagt på historiske statistikker med hvor mange som feiler. Lenke til kommentar
Søkerma Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni Flere som har fått innkalling? Får vi sms eller kun mail? Lenke til kommentar
Phssøker123456789 Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni Matiasen skrev (16 minutter siden): Flere som har fått innkalling? Får vi sms eller kun mail? Har du fått? Når hadde du fysiske tester? Lenke til kommentar
Søkerma Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni Phssøker123456789 skrev (2 minutter siden): Har du fått? Når hadde du fysiske tester? Nei, men helt grusomt å vente. Hadde 23 mai. Vet vi at det er rekkefølgen etter fysiske dem vurderer oss etter, eller er det bare noe vi tror? Lenke til kommentar
Phssøker123456789 Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni Matiasen skrev (1 minutt siden): Nei, men helt grusomt å vente. Hadde 23 mai. Vet vi at det er rekkefølgen etter fysiske dem vurderer oss etter, eller er det bare noe vi tror? Tror ikke noen vet, men jeg tror det. Vet om en som har fått innkalling som var der 16 mai. Jeg hadde sent, så regner jo med jeg får i slutten av uka om jeg får… Lenke til kommentar
Søkerma Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni Phssøker123456789 skrev (2 minutter siden): Tror ikke noen vet, men jeg tror det. Vet om en som har fått innkalling som var der 16 mai. Jeg hadde sent, så regner jo med jeg får i slutten av uka om jeg får… Det er noen som hadde 21 mai som har fått innkalling Lenke til kommentar
Phssøker123456789 Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni Matiasen skrev (6 minutter siden): Det er noen som hadde 21 mai som har fått innkalling Har du søkt tidligere år? Eller er det første gang? Lenke til kommentar
Søkerma Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni Phssøker123456789 skrev (3 minutter siden): Har du søkt tidligere år? Eller er det første gang? Jeg søkte ifjor, men hadde ikke snittet til å komme med til fysiske. Så første året jeg er med hele løpet. Du da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg