Justituarius Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Student2538 skrev (25 minutter siden): Vet du når denne ble satt opp, og hvorfor de måtte sette opp ekstra? Drømmedatoen, må ha test dagen før eksamen nå😭 Den ble satt opp allerede morgenen dagen etter det åpnet for påmelding til fysiske tester. Det var 15 plasser der, og ble fullt med en gang. Lenke til kommentar
Bumblebee1337 Skrevet 28. mai Forfatter Del Skrevet 28. mai Student2538 skrev (4 timer siden): Vet du når denne ble satt opp, og hvorfor de måtte sette opp ekstra? Drømmedatoen, må ha test dagen før eksamen nå😭 Er vel ikke verre enn å ringe inn å høre om bytte dato? I verste fall får du et «nei». 😊 Lenke til kommentar
søker24 Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Fysiske tester nå på Torsdag! Blir løpingen som blir værst men har klart den når jeg har testet meg selv så håper det går på selve testen og🙏🏻 Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Bumblebee1337 skrev (2 timer siden): Er vel ikke verre enn å ringe inn å høre om bytte dato? I verste fall får du et «nei». 😊 Helt sant, vurderte det. Men endte opp med å ikke gjøre det, så kan takke meg selv🙊Er såpass nervøs at jeg nå kjenner at det skal bli godt å bare bli ferdig med det uansett Lenke til kommentar
Phssøkerrrr Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Hei! Jeg var på fysiske opptaksprøver kveldspulje i dag (29.05) kl 16:30, og har klart å stjele med meg en rosa vannflaske som var veldig lik min. Hvis noen savner en så hyl ut☺️ Lenke til kommentar
Student7898 Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Heisann dere! Hva slags snitt er det dere som søker i år har (med tilleggspoeng++)? Ser det har blitt spørt tidligere i tråden....Men svært få som har svart Får svært lite indikasjon på hvor man ligger an når kun 1-2 personeer svarer😛 Lurer på om mine 51.5 holder til noen av studiestedene Lenke til kommentar
Anonym s Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Student7898 skrev (5 minutter siden): Heisann dere! Hva slags snitt er det dere som søker i år har (med tilleggspoeng++)? Ser det har blitt spørt tidligere i tråden....Men svært få som har svart Får svært lite indikasjon på hvor man ligger an når kun 1-2 personeer svarer😛 Lurer på om mine 51.5 holder til noen av studiestedene 50.8. Har et håp🤞🏼🤞🏼 tror ditt holder 1 Lenke til kommentar
marradi Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Hei. Holder det å laste opp kompetansebevis til SO også regner de ut nytt snitt basert på dette? Lenke til kommentar
Hjalmar2000 Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Student7898 skrev (4 timer siden): Heisann dere! Hva slags snitt er det dere som søker i år har (med tilleggspoeng++)? Ser det har blitt spørt tidligere i tråden....Men svært få som har svart Får svært lite indikasjon på hvor man ligger an når kun 1-2 personeer svarer😛 Lurer på om mine 51.5 holder til noen av studiestedene Jeg har 53,74! Kanskje 54,1 etter eksamen 1 Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Student7898 skrev (4 timer siden): Heisann dere! Hva slags snitt er det dere som søker i år har (med tilleggspoeng++)? Ser det har blitt spørt tidligere i tråden....Men svært få som har svart Får svært lite indikasjon på hvor man ligger an når kun 1-2 personeer svarer😛 Lurer på om mine 51.5 holder til noen av studiestedene Har knappe 4,4, så regner på ingen måte med å komme inn i år🥲 2 Lenke til kommentar
phs2024 Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Student7898 skrev (På 29.5.2024 den 7:25 PM): Heisann dere! Hva slags snitt er det dere som søker i år har (med tilleggspoeng++)? Ser det har blitt spørt tidligere i tråden....Men svært få som har svart Får svært lite indikasjon på hvor man ligger an når kun 1-2 personeer svarer😛 Lurer på om mine 51.5 holder til noen av studiestedene 53,0 muligens 54,0 hvis studieåret blir godkjent, satser på Oslo. Regner med snittet vil synke noe ned, men samtidig har corona-kullet alle alderspoengene i år så vanskelig å si om det holder Lenke til kommentar
phs2024 Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Student7898 skrev (På 29.5.2024 den 7:25 PM): Heisann dere! Hva slags snitt er det dere som søker i år har (med tilleggspoeng++)? Ser det har blitt spørt tidligere i tråden....Men svært få som har svart Får svært lite indikasjon på hvor man ligger an når kun 1-2 personeer svarer😛 Lurer på om mine 51.5 holder til noen av studiestedene Regner med at du kommer isåfall inn i bodø ettersom snittet ifjor lo på 51.5 også!😁 og forhåpentligvis vil snittet synke Lenke til kommentar
søker24 Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni Bestod! Syntes det var litt rart at de ikke ga noen form for bekreftelse på at vi hadde bestått. Var liksom bare å gå ut Lenke til kommentar
Justituarius Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni søker24 skrev (17 minutter siden): Bestod! Syntes det var litt rart at de ikke ga noen form for bekreftelse på at vi hadde bestått. Var liksom bare å gå ut Gratulerer. Hvordan føltes kroppen etter løpetesten? Bestod alle i puljen alle testene? Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni Justituarius skrev (26 minutter siden): Gratulerer. Hvordan føltes kroppen etter løpetesten? Bestod alle i puljen alle testene? Nå var det ikke meg du spurte, men jeg synes at det var veldig tørr luft i gymsalen. Gikk fint der og da, men var helt ødelagt i halsen etterpå og syns derfor overgangen fra løping til svømming var hard. I min pulje mener jeg at de sa at 7 stk av sånn 30 ikke bestod. Har du vært på tester? Lenke til kommentar
Justituarius Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni Student2538 skrev (21 minutter siden): Nå var det ikke meg du spurte, men jeg synes at det var veldig tørr luft i gymsalen. Gikk fint der og da, men var helt ødelagt i halsen etterpå og syns derfor overgangen fra løping til svømming var hard. I min pulje mener jeg at de sa at 7 stk av sånn 30 ikke bestod. Har du vært på tester? Jeg skal på test i Oslo i morgen, og er spent på hvordan gjennomføringen skjer. Det kan virke som om gjennomføringen av testene ikke skjer i samme rekkefølge. Er det i Oslo man har løpetest før svømming? Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni Justituarius skrev (1 minutt siden): Jeg skal på test i Oslo i morgen, og er spent på hvordan gjennomføringen skjer. Det kan virke som om gjennomføringen av testene ikke skjer i samme rekkefølge. Er det i Oslo man har løpetest før svømming? Masse lykke til!! På min pulje (29.05) gjorde vi bom - benk - løping - svømming og har forsåvidt ikke hørt om at det har blitt gjort i annen rekkefølge. Synes øvelsene jeg slet mest med (løping og svømming) var lettere der borte enn de har vært når jeg har øvd hjemme, har sikkert noe med adrenalinet å gjøre. Også veeldig greit å bli sekundert på løpetesten, man får vite hver runde om man ligger foran eller bak til å klare det 1 Lenke til kommentar
Justituarius Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni Student2538 skrev (22 minutter siden): Masse lykke til!! På min pulje (29.05) gjorde vi bom - benk - løping - svømming og har forsåvidt ikke hørt om at det har blitt gjort i annen rekkefølge. Synes øvelsene jeg slet mest med (løping og svømming) var lettere der borte enn de har vært når jeg har øvd hjemme, har sikkert noe med adrenalinet å gjøre. Også veeldig greit å bli sekundert på løpetesten, man får vite hver runde om man ligger foran eller bak til å klare det Takk for det :)) Får man lang tid etter løpingen til å forberede seg til svømmingen? Vil det være en person per deltaker som ser til at testene utføres korrekt? Og sist, men ikke minst: Hvor er det oppmøte utenfor? Når jeg har trent på løpetesten i gymsal tidligere, har det også vært tørr luft. Kanskje mentoltyggis kan få igang spyttkjertlene under løpingen, slik at man unngår følelsen av ørkensand i halsen 🤔 Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni Justituarius skrev (16 minutter siden): Takk for det :)) Får man lang tid etter løpingen til å forberede seg til svømmingen? Vil det være en person per deltaker som ser til at testene utføres korrekt? Og sist, men ikke minst: Hvor er det oppmøte utenfor? Når jeg har trent på løpetesten i gymsal tidligere, har det også vært tørr luft. Kanskje mentoltyggis kan få igang spyttkjertlene under løpingen, slik at man unngår følelsen av ørkensand i halsen 🤔 Vi gikk rett videre til svømming, så eneste pausen vi fikk var dusj. Dette kan nok variere etter hvilken gruppe du havner på, om man må vente på gruppen som er før etc. Men ingen jager deg når du er i garderoben, jeg brukte den tiden jeg trengte på å få igjen pusten. Er flere instruktører til stede på alle øvelsene, og på løpingen er det en instruktør på hvert hjørne som har ansvar for hver sin kandidat. Oppmøte ved porten, er ganske tydelig når du kommer dit, antageligvis står det flere utfor der allerede. Sikkert ikke dumt med mentoltyggis! 1 Lenke til kommentar
Student2538 Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni Justituarius skrev (6 timer siden): Takk for det :)) Får man lang tid etter løpingen til å forberede seg til svømmingen? Vil det være en person per deltaker som ser til at testene utføres korrekt? Og sist, men ikke minst: Hvor er det oppmøte utenfor? Når jeg har trent på løpetesten i gymsal tidligere, har det også vært tørr luft. Kanskje mentoltyggis kan få igang spyttkjertlene under løpingen, slik at man unngår følelsen av ørkensand i halsen 🤔 Ellers: Dra med deg vannflaske/powerade over alt, det hjalp meg veldig å kunne drikke litt mellom svømmeøvelsene. Men jeg ble som sagt ekstremt tørr/hostete etter løpingen, er jo ikkje sikkert at det gjelder alle. Jeg synes våre instruktører var lite strenge hva gjaldt teknikk på både styrkeøvelser og svømming, men dette varierer sikkert. Husk å ha armene under vann på ryggsvømming, en fyr på min gruppe holdt på å ryke på at han tok hendene for mye opp fra vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg