Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2024

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har blitt innkalt som har noe på seg i politiets registre? Det kan vel være derfor man blir innkalt i såfall, og ikke nødvendigvis pga svarene på intervju og pc tester🤔

Endret av Opptak23
Lenke til kommentar
  Opptak23 skrev (På 6.6.2024 den 10.56):

Er det noen som har blitt innkalt som har noe på seg i politiets registre? Det kan vel være derfor man blir innkalt i såfall, og ikke nødvendigvis pga svarene på intervju og pc tester🤔

Ekspander  

Studerer allerede innenfor informasjonsikkerhet så egentlig ganske overasket på innkallelsen🫣

Lenke til kommentar
  Opptak23 skrev (På 6.6.2024 den 10.56):

Ekspander  

Har vært vitne/fornærmet i to saker i forbindelse med jobb som dørvakt for flere år siden, og har ringt 112 et par ganger, stort sett i jobbsammenheng. Usikker på om det er slikt som vises i registeret? Men tenkte på det samme, er fort at de stiller spørsmål om sånt! Har du?

Endret av Student2538
Lenke til kommentar
  Phssøker123456789 skrev (På 6.6.2024 den 11.10):

Hvordan følte du testene og «intervjuet» gikk da?

Ekspander  

Følte jeg svarte ganske bra, tror jeg er ganske flink på å holde en samtale aha. Var på intervju med lignende tester hos et it firma for et par uker siden og der scorte jeg over gjennomsnittet på så å si alle testene jeg tok. Dog har jeg et familiemedlem som tidligere har vært mye i kontakt med politiet pga rus og diverse så mulig det er dette som har vært en faktor. Aldri personlig vært i kontakt med politiet på en dårlig måte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...